וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנרב תבנה מעונות ומשרדים בב"ש ובנס ציונה ב-318 מיליון שקל

9.10.2018 / 17:08

החברה הודיעה כ זכתה בשני מכרזי ביצוע במסגרתם תבנה מעונות סטודנטים באוניברסיטת בן גוריון בנגב וקמפוס משרדים ותעשייה בפארק המדע ויצמן בנס ציונה

אוניברסיטת בן גוריון, באר שבע. ראובן קסטרו
אווניברסיטת בן גוריון/ראובן קסטרו

קבוצת מנרב דיווחה היום (שלישי) כי חברת הבת שלה מנרב הנדסה ובניין זכתה בשני מכרזי ביצוע בתמורה כוללת של כ-318 מיליון שקל. החברה תקים עבור אוניברסיטת בן גוריון בנגב מעונות סטודנטים, בהיקף של 580 יחידות דיור שייבנו ב-14 מבנים בני 5 קומות כל אחד, בשטח כולל של כ-33 אלף מ"ר וזאת בתמורה של כ-188 מיליון שקל. הפרויקט יכלול גם ביצוע עבודות תשתית, פיתוח והקמת שטחי מסחר נלווים. בניית הפרויקט צפויה לארוך כשנתיים וחצי ממועד קבלת היתר הבנייה.

זהו לא פרויקט המעונות הראשון אותו מבצעת החברה. לפני כשנה החלה מנרב הנדסה בהקמת מעונות הסטודנטים במרכז הבינתחומי בהרצליה הכוללים 750 חדרים ב-3 מגדלים בני 13 קומות, וכן בהקמת מעונות סטודנטים נוספים בבעלות פרטית בבאר שבע.

בנוסף, תקים החברה קמפוס משרדים ותעשייה עבור החברות אפריקה נכסים ומכון ויצמן, בפארק ויצמן למדע בנס ציונה, בשטח בנוי של כ- 16 אלף מ"ר, וכן חניון תת קרקעי בשני מפלסים בשטח של כ-28 אלף מ"ר, זאת בתמורה לכ-130 מיליון שקל. הקמת הקמפוס צפויה לארוך כשנתיים וחצי.

במנרב אמרו כי "אנו שמחים על הזכייה בפרויקטים. בימים אלה אנחנו מתמודדים על מספר פרויקטים משמעותיים נוספים, בהם יש לחברה יתרון יחסי, במטרה להמשיך ולצמוח וכן לשמור על מיצובה של מנרב כשחקן מוביל בענף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully