וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזריאלי השקיעה 390 מיליון שקל בפרויקט דיור מוגן במודיעין

8.10.2018 / 11:48

פרויקט PALACE מודיעין, הראשון בעיר וסביבותיה, משתרע על שטח של 11 דונם וכולל 239 יחידות דיור. דנה עזריאלי: "הצמיחה בשיעור אוכלוסיית הגיל השלישי מייצרת פוטנציאל אדיר עבורנו בתחום"

עזריאלי פאלאס מודיעין. גלעד רדט,
עזריאלי פאלאס במודיעין/גלעד רדט

קבוצת עזריאלי השיקה היום (שני) מבנה דיור מוגן חדש במודיעין במסגרת העמקת האחיזה שלה בתחום. מדובר בפרויקט "PALACE מודיעין", הראשון בעיר וסביבותיה שמיועד לגיל השלישי, ובו הושקעו כ-390 מיליון שקל.

הפרויקט משתרע על פני 11 דונם עם שטח בנוי של 35 אלף מ"ר עילי. הוא כולל 239 יחידות דיור, מתקני נופש וספא, מסעדות ומזנונים, בתי קפה, שטחי מסחר, אולם אירועים ועוד. המתחם תוכנן על ידי משרד התכנון הרי ואלה ברנד אדריכלים והוא כולל בניינים בני 7-8 קומות.

רשת PALACE דיור מוגן מקבוצת עזריאלי מנהלת כיום בנוסף את בית הדיור המוגן PALACE תל אביב ו-PALACE רעננה הכוללים כ-560 יחידות דיור וכ-200 מיטות סיעודיות. מלבד הפרויקט במודיעין, הרשת מתכננת ומקימה בימים אלה עוד 3 בתי דיור מוגן בלהבים, בראשון לציון ובירושלים. עם סיום הקמתם תמנה הרשת כ-1,700 יחידות דיור ו-550 מיטות.

עזריאלי פאלאס מודיעין. גלעד רדט,
עזריאלי פאלאס במודיעין/גלעד רדט
"הצמיחה הצפויה בשיעור אוכלוסיית הגיל השלישי בישראל, אל מול המחסור בדיור מוגן ראוי, מייצרת פוטנציאל אדיר עבורנו בתחום זה"

יחידות הדיור בפרויקט כוללות 2, ,2.5 או 3 חדרים בגודל של 48 מ"ר עד 72 מ"ר עם מרפסת בשטח 70 מ"ר. בנוסף, כולל הפרויקט חניון תת קרקעי ושטחי מסחר בהיקף של כ-600 מ"ר שיושכרו לשוכרים חיצוניים. התכנון האדריכלי יצר גינה פנימית בשטח של כ-3 דונם.

דנה עזריאלי, יו"ר קבוצת עזריאלי, אמרה היום: "הצמיחה הצפויה בשיעור אוכלוסיית הגיל השלישי בישראל, אל מול המחסור בדיור מוגן ראוי, מייצרת פוטנציאל אדיר עבורנו בתחום זה; ברשת PALACE, אנו יוצרים מהפכה אמיתית בחוויית המגורים של הגיל השלישי, תוך שימת דגש על קהילתיות וסגנון חיים ברמה הגבוהה ביותר, באופן שמשפיע משמעותית לטובה, לא רק על איכות החיים, אלא גם על תוחלת החיים של הדיירים".

אייל חנקין, מנכ"ל קבוצת עזריאלי, מסר: "קבוצת עזריאלי רואה בזרוע הדיור המוגן פעילות אסטרטגית אשר מהווה את אחד ממנועי הצמיחה המשמעותיים בפעילות הליבה של הקבוצה. פאלאס מודיעין הוא פרויקט דגל בתחום עבורנו, אשר גם בו תהיה הקבוצה אחראית על כל שרשרת הערך, משלב הייזום ועד הניהול. כמו תחומים אחרים אותם סימנו כאסטרטגיים, גם בתחום זה נהפוך לאחד השחקנים הגדולים, האיכותיים והמשפיעים בישראל".

מנכ"ל PALACE דיור מוגן, יורם בן פורת, הוסיף כי האטרקטיביות של הפרויקט מתבטאת גם ברמת המכירות הגבוהה בו. "הבית במודיעין נפתח ברמת מכירות חסרת תקדים, כאשר כ-70% מהיחידות שווקו, והן תאוכלסנה בימים הקרובים. אנו מעריכים כי בתוך זמן קצר למדי תימכרנה כלל יחידות הדיור ונעבור למצב של אכלוס לפי רשימת המתנה", אמר בן פורת.

עזריאלי פאלאס מודיעין. גלעד רדט,
עזריאלי פאלאס במודיעין/גלעד רדט
עזריאלי פאלאס מודיעין. גלעד רדט,
עזריאלי פאלאס במודיעין/גלעד רדט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully