וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה אפשר להספיק ב-15 דקות של נסיעה

וואלה! NEWS בשיתוף רמות השרון, וואלה! NEWS בשיתוף רמות השרון

11.10.2018 / 7:54

אפשר ליהנות מכל העולמות, אבל בשביל זה צריך לגור במקום הנכון. כי זה שיש לכם דירה חדשה ואקסקלוסיבית ברמת השרון, שמתחתיה פארק, מתקני ספורט, חדרי אירועים וטרקלין דיירים, לא אומר שאינכם יכולים להיות תוך 15 דקות בתל אביב. צפו בליאור נאור עושה את זה

צילום מסך

אחד היתרונות בלגור מחוץ לתל אביב הוא הכיף בלהגיע לתל אביב. בין אם זה לעבודה או לבילויים, המגורים סמוך לעיר הגדולה יוצרים מגוון אפשרויות של תעסוקה ופנאי. אבל היתרון הגדול יותר הוא לגור במקום שנותן איכות חיים וקהילה בעיר איכותית וירוקה, כשתל אביב היא ממש ממול. בקיצור, אנחנו רוצים ליהנות מכל העולמות - גם לגור בבניין חדיש ובסביבת מגורים ייחודית ופסטורלית וגם ליהנות מהקרבה למרכז הארץ.

הייחוד של רמת השרון בא לידי ביטוי בכך שמדובר בעיר שמספקת לתושביה כל מה שהם צריכים בכל תחום, ובד בבד מחזקת את הקשרים ביניהם על ידי מספר מיזמים בתחום התרבות והספורט, או באופן שבו נבנים פרויקטים למגורים, דוגמת מתחם רמות השרון - שכונה קהילתית המקיימת הלכה למעשה את גישת ה-FamilyClub החדשנית, המאפיינת את תפיסת המגורים המודרנית. ליאור נאור מוכיח שאפשר ליהנות מדירה אקסקלוסיבית במתחם מגורים חדשני, שמתחתיה חדרי כושר, חדרי אירועים, חדרי חוגים וטרקלין דיירים, ואם רוצים, נכנסים למכונית ובתוך 15 דקות נמצאים בעיר ללא הפסקה.

וואלה! NEWS בשיתוף רמות השרון, וואלה! NEWS בשיתוף רמות השרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully