וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי לקנות דירה: הכירו את ההשקעה שתכניס לכם שכירות חודשית קבועה

כתבה פרסומית, קבוצת חג'ג'

14.8.2018 / 7:59

גם אם אין ברשותכם הון גדול כדי לרכוש דירה, פרויקט חדש של רשת המשרדים My Office יאפשר לכם לרכוש משרד שרשום על שמכם בטאבו ב-245,000 שקל בלבד וליהנות מהכנסות שכירות של כ-3,000 שקל מדי חודש (12% תשואה!). הכירו את פרויקט המשרדים במתחם העסקים BBC במרכז הארץ

משרדי MY OFFICE במגדל חג'ג'-בר כוכבא. יח"צ,
החברה מעניקה מימון עד 150,000 שקלים לפרויקט שמניב למשקיעים כ-12% תשואה/יח"צ

מעטים בימינו יכולים להרשות לעצמם לרכוש דירה, אך למעשה דירות אינן האופציה היחידה ליצירת הכנסה חודשית קבועה. פרויקט המשרדים של My Office שזכה להצלחה גדולה בחיפה ובאשדוד, מציע כעת למשקיעים לרכוש יחידת משרדים באחד מהבניינים המפוארים ביותר במרכז הארץ בהשקעה של 245,000 שקלים בלבד.

קונספט המשרדים של My Office הפך לאחד מהפופולריים ביותר בשוק הנדל"ן הישראלי שגרם להתעניינותם של עשרות אלפי ישראלים. הקונספט פשוט במיוחד: החברה בוחרת מתחמים מרכזיים בעלי ביקוש רב, בוחרת משרדים מפוארים ובעזרת מעצבת העל ורד גינדי, מעצבת מתחם משרדים הכולל פינת המתנה, קפיטריה ומטבחון מאובזר, חדר ישיבות ופסיליטיז נוספים להם זוכים בעלי יחידות המשרדים.

משרדי MY OFFICE במגדל חג'ג'-בר כוכבא. יחצ,
כל הפסיליטיס שצריך. חדר ישיבות בפרויקט MY OFFICE במגדל חג'ג'-בר כוכבא/יחצ

הפרויקט הייחודי במרכז הארץ ישתרע על פני כ-1,000 מ"ר בקומה השביעית במגדל בר כוכבא (חג'ג') וימנה 48 יחידות בשלב הראשון, כאשר המשקיעים יקבלו את המפתח למשרד ויוכלו להתחיל ליהנות מהכנסות שכירות תוך 6 חודשים בלבד. כבר היום מגדל בר כוכבא (חג'ג'), בו ייערך הפרויקט, בנוי ומאוכלס על ידי משרדי עורכי דין, רואי חשבון, חברות תוכנה וגופים מובילים בישראל ונחשב לאחד מהמגדלים המפוארים באזור המרכז.

הפרויקטים הקודמים של My Office ברחבי הארץ זכו להצלחה אדירה ואוכלסו על ידי חברות ענק כמו בנק הפועלים, מזרחי טפחות, מאזדה, Ford, אופל ועוד.

למידע נוסף על הפרויקט

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
משרדי MY OFFICE במגדל חג'ג'-בר כוכבא. יחצ,
את המשרדים עיצבה האדריכלית ורד גינדי, אשר עיצבה את משרדי Google, Mercedes ו-Microsoft בישראל/יחצ
כתבה פרסומית, קבוצת חג'ג'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully