וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילדים עזבו את הבית? ההורים גם: לגור בריביירה החדשה של ישראל

וואלה! NEWS בשיתוף מול ים, מול ים

10.6.2018 / 7:50

ילידי שנות השישים עוזבים את הבתים הפרטיים לטובת תרבות מגורים חדשה שמתאימה לסגנון חיים פעיל, יוקרתי ומפנק. התופעה שמשנה את שוק הנדל"ן יוצרת סגנון מגורים חדש

פרויקט מול ים, חוף אולגה, חדרה מערב.
לגור בסוג של חופשה ללא הפסקה. פרויקט מול הים

ילידי שנות השישים, שנישאו והקימו משפחות בשנות העשרים לחייהם, הולכים ומחזקים את מעמדם כקהל יעד שיווקי חזק ואטרקטיבי מאי פעם. המפרסמים משיקים קמפיינים המכוונים ישירות אליהם, היצרנים בכל התחומים מקדישים עבורם סדרות מוצרים בכל תחום - מקוסמטיקה, דרך חופשות וכלה במוצרי מזון, כלי רכב ותרבות פנאי.

בתחום הנדל"ן ההשפעה של קהל יעד זה היא המשמעותית ביותר: מדובר בקהל יעד שמרגיש עכשיו, אחרי שהילדים עזבו את הבית, הגיע הזמן שלהם ליהנות מהחיים. בשלב הזה הם תרים אחר סביבת מגורים המאפשרת להם אורח חיים פעיל, אך גם נוח ושליו במיקום המאפשר קרבה למרכזי תרבות, בילוי ופנאי.

פרויקט מול הים, גבעת אולגה, חדרה.
"גם גישה מידית לחוף הים, גם בריכה וחדר כושר בפרויקט וגם דירות מאובזרות לעילא ולעילא"

גרים בריזורט

הבית הגדול, עם החצר או הגינה, ששירתו במשך שנים את המשפחה, כבר אינו מהווה את המקום המועדף עבור הזוג להגשמת החלומות שלהם. הם מעוניינים להשתחרר מהצורך לתחזק את הבית הגדול והחלל רחב הממדים, שכבר אינם שימושיים ברובם.

"גידלנו ילדים לתפארת בשלושים השנים האחרונות", מספרים יאיר וחווה - בני 58 המתגוררים ברעות. "שתי בנותינו עזבו ללימודים לאחר שירותן הצבאי והבן שלנו יצא לרילוקיישן בחו"ל מטעם החברה בה הוא עובד. עכשיו זה הזמן שלנו - אנחנו רוצים ליהנות מהחיים, לעסוק בתחביבים שלנו וחשוב מכל לחיות כמו שתמיד רצינו.

"מאז ומתמיד היה לנו חלום לחיות ליד הים, אבל החיים הביאו אותנו לרעות, לפני כשלושים שנה משום שבזמנו קנינו בית פרטי. עכשיו שאנחנו חושבים לעבור דירה אנחנו מבקשים סגנון חיים שמזכיר את החופשות האהובות עלינו ביוון: אנחנו רוצים לגור על חוף הים, בפרויקטים שמזכירים את הריזורטים היוקרתיים ומעניקים לנו את האפשרות ליהנות מדירה יוקרתית במגדל שכולל את ה-כ-ו-ל: גם גישה מידית לחוף הים, גם בריכה וחדר כושר בפרויקט וגם דירות מאובזרות לעילא ולעילא. אנחנו הפעם רוצים לבוא עם המזוודה בלבד".

נחמה בוגין - שמאית מקרקעין ומשפטנית ומומחית לנדל"ן מסבירה את התופעה: "מדובר בקהל יעד שיוצר שינוי מהותי בשוק. הם מגיעים לשוק עם יכולות כלכליות משמעותיות במטרה להגשים את חלום המגורים שלהם. הם רוצים את החבילה המלאה והם לא מעוניינים להתפשר".

בואו לגלות איך זה לחיות בריזורט, רק 300 מטר מהים >>

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
פרויקט מול ים, חוף אולגה, חדרה מערב.
לגור מעל טיילת חוף עם בתי קפה ומסעדות, פיתוח סביבתי ומרכזי מסחר

הריביירה החדשה של ישראל

אחד היעדים המעניינים בהקשר זה הוא ללא ספק חוף הים של גבעת אולגה בחדרה מערב. בשונה מחופים אחרים, האזור מאפשר לרכוש דירות למגורים, בהן ניתן להתגורר 365 ימים בשנה, במרחק של 300 מטרים מחוף הים. האזור נהנה בשנים האחרונות מתנופת פיתוח משמעותית, הכוללת טיילת חוף עם בתי קפה ומסעדות, פיתוח סביבתי ומרכזי מסחר. כל אלה מתווספים לקניון החדש הנבנה במחלף חדרה/אולגה בימים אלה ויכלול את בריכת הגלים הגדולה בארץ.

"מתפתחת לנגד עינינו רצועת חוף שהופכת למעיין ריביירה ומושכת אליה את קהל היעד האמור", מוסיפה נחמה בוגין. "הביקוש באזור מגיע ברובו מחוץ לעיר חדרה, כאשר אנו רואים התפלגות בין משפחות צעירות וחזקות שמעוניינות לעבור לגור ליד הים וליהנות ממערכת חינוך מפותחת ובעלת מוניטין, שירותים עירוניים וכמובן, מנגישות מלאה לעורקי התחבורה הראשיים, לתחבורה ציבורית ולרכבת.

"לצד משפחות אלה, אנו רואים מעבר מסיבי של זוגות בוגרים שמעוניינים לרכוש דירה באחד הפרויקטים היוקרתיים שמגשים את כל החלומות שלהם וכל זאת, במחיר הרבה יותר אטרקטיבי מהאפשרויות האחרות בשרון. מבחינתם של זוגות אלה, הם מקבלים את סגנון החיים שהם רוצים ועדיין נהנים מעסקה כלכלית משתלמת ומפוטנציאל תשואה כמוהו קשה להשיג ביעדים כמו נתניה, הרצליה ובטוח שלא בתל אביב".

הפיתוח העירוני ברצועת החוף כבר נותן את אותותיו בכל הנוגע למחירי הדירות באזור: על מנת להבין את ההשפעה של הפיתוח העירוני, כדאי להציץ בנתוני המחירים באזור בשלוש השנים האחרונות, כפי שהם משתקפים בנתוני רשות המיסים: עם תחילת שיווקם של פרויקטים חדשים באזור, רמת המחירים הממוצעת עמדה על כ- 1.6 מיליון שקלים לדירה. כיום, כשלוש שנים מאוחר יותר, המחיר הממוצע לדירה עומד על כ-2.4 מיליון שקלים, המגלמים עליה של כחמישים אחוזים.

לשם ההשוואה, המחירים בחדרה רבתי עלו בתקופה האמורה בשיעור של כ- 17% בלבד. סביר להניח כי ככל שעבודות הפיתוח יתקדמו, אנו נמשיך לראות עליה ברמת המחירים והגדלת הפער בין חדרה ובין רצועת החוף של חדרה מערב.

אדריכלות יוצאת דופן המגיעה לחוף אולגה בחדרה

ליאור חיוט, סמנכ"ל שיווק ומכירות של חברת שי חי, הבונה יחד עם חברת גני חדרה את פרויקט מול ים בחוף אולגה בחדרה מערב, מסביר מה מחפשים לקוחות האיכות החדשים. "כאשר הרוכשים הפוטנציאליים נכנסים למשרד המכירות שלנו הם מעבירים לנו מסר חד וברור - באנו כדי לא להתפשר, אלא ליהנות מהגשמת החלום שלנו", אומר חיוט, "לכן, הדרישות שלהם מאוד קפדניות: הם רוצים נוף מלא לים, גישה מידית ונוחה לחוף, בריכה בפרויקט וכמובן דירת יוקרה הלכה למעשה.

"כדי לענות על הדרישות שלהם, גייסנו לתכנון הפרויקט את אדריכל העל - יהודה פייגין, שחתום על מלונות האולטרה יוקרה בישראל ואת האדריכלית דנה גב. מול ים הוא מתחם מגורים יוקרתי הכולל ארבעה מגדלים בני 25 קומות כל אחד. הכניסה למתחם מנוטרת ומאובטחת 24/7, הדיירים ייהנו מבריכת שחייה חצי אולימפית, לאונג', מועדון דיירים, חדר כושר ועוד. כל אלה לשימושם הבלעדי של הדיירים. בדירות עצמן אנו מגשימים את דרישות הלקוחות לבנייה איכותית ברמת גימור גבוהה ומפרט עשיר ומפנק: הדירות היוקרתיות שכולן פונות אל הים מאובזרות במלואן: מזגנים וחשמל חכם, חימום רצפתי, מטבחי יוקרה וסביבת מגורים ירוקה ומודרנית".

בוגין מתייחסת לדברי ליאור ומסכמת: "מול ים הוא דוגמה מדויקת לחלום של קהל היעד ולדרך ההגשמה שלו: מדובר בסגנון חיים שמהווה למעשה חופשה באתר יוקרתי כל השנה. לכן, הם מעוניינים בחבילה השלמה המוכרת להם. אני מאמינה שההתייחסות לפרטים - מבריכת האין סוף ועד למפשיר האדים במראות באמבט, היא הדרך ללבם".

בואו לגלות איך זה לחיות בריזורט, רק 300 מטר מהים >>

וואלה! NEWS בשיתוף מול ים, מול ים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully