וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנרב תבנה את הקריה המשפטית ואת הכלא של צה"ל בבית ליד

יובל אזולאי

5.6.2018 / 10:22

שמו של המתחם החדש, שהקמתו צפויה להימשך כ-30 חודשים, יהיה "נווה צדק", והוא יאחד את מתקני הכליאה הצבאיים כלא 4 וכלא 6. בשבוע שעבר החברה דיווחה על זכייה במכרז של משרד הביטחון להקמת מבנים ותשתיות בקמפוס רמות בבאר-שבע

אברהם קוזניצקי – יו"ר דירקטוריון ומנכ"ל מנרב אחזקות בע"מ. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
יו"ר ומנכ"ל מנרב, אברהם קוזניצקי/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

קבוצת מנרב הודיעה הבוקר (ג') כי זכתה במכרז שפרסם משרד הביטחון להקמת הקריה המשפטית והבסיס הכליאה החדשים של צה"ל ליד בית ליד שבשרון.

הפרויקט כולל ביצוע עבודות תשתית והקמה של כ 20 מבנים בשטח כולל של כ 33 אלף מ"ר, והיקפו הכספי מעל 235 מיליון שקל. שמו של המתחם החדש, שהקמתו צפויה להימשך כ-30 חודשים, יהיה "נווה צדק", והוא יאחד את מתקני הכליאה הצבאיים כלא 4 וכלא 6. המתחם החדש יכלול גם את היחידות השונות של הפרקליטות הצבאית וחלק מבתי הדין הצבאיים.

המכרז להקמת הקריה המשפטית החדשה פורסם בתחילת השנה בידי אגף ההנדסה והבינוי של משרד הביטחון. עם פרסום המכרז אמרו שם כי הכלא הצבאי העתידי יכיל כ-1,000 תאי כליאה ולכל כלוא יהיה שטח של כ 4.5 מ"ר.

במנרב אמרו היום כי לצד עבודות התשתית הנרחבות שיעשו במסגרת הפרויקט בבית ליד, יבנו במקום גם בית משפט, מבני משרדים, מבני מגורים, מבני הדרכה ואודיטוריום ועוד.

מנרב, שבראשות אברהם קוזניצקי ושותפה לקבוצת מבט לנגב היא בעלת הזיכיון להקמת והפעלת קריית ההדרכה של צה"ל בצומת הנגב. החברה מתמודדת על מכרזים נוספים של מערכת הביטחון במסגרת תכנית העתקת מחנות לדרום.

בשבוע שעבר החברה דיווחה על זכייה במכרז של משרד הביטחון להקמת מבנים ותשתיות בקמפוס רמות שבבאר-שבע על שטח כולל של כ-15 דונם וזאת בתמורה לכ-125 מיליון שקל. במקביל, החברה דיווחה בימים האחרונים כי מיזם משותף של חברת הבת שלה, מנרב הנדסה, ובניין וחברת נקסטקום התקשרו עם חברת עמק הבכא אנרגיות במסגרת פרויקט ליצור חשמל בהספק של 96 מגה-וואט באמצעות כ-30 טורבינות רוח.

  • עוד באותו נושא:
  • מנרב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully