וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענבל אור ביטלה את הבקשה לפתוח עוסק מורשה

15.5.2018 / 19:23

יממה לפני שבית המשפט המחוזי בתל אביב אמור היה לדון בבקשתה להתיר לה לפתוח עוסק מורשה וחשבון בנק, הודיעה יזמית הנדל"ן לשעבר, ענבל אור, המצויה בהליכי פשיטת רגל וכינוס נכסים, כי היא מבטלת את הבקשה

ביהמ"ש הורה לענבל אור לשלם 20.5 אלף שקלים בתוך 24 שעות, או שתחזור למאסר. אבי כהן
ענבל אור/אבי כהן

יממה לפני שבית המשפט המחוזי בתל אביב אמור היה לדון בבקשתה להתיר לה לפתוח עוסק מורשה וחשבון בנק, הודיעה היום (שלישי) יזמית הנדל"ן לשעבר, ענבל אור, המצויה בהליכי פשיטת רגל וכינוס נכסים, כי היא מבטלת את הבקשה. בהודעה ששלחה לנשיא בית המשפט, השופט איתן אורנשטיין, כתבה אור כי היא מושכת את הבקשה לאלתר.

בשבוע שעבר הגישה אור את הבקשה, בטענה כי כונס הנכסים הרשמי תומך בבקשתה. לעומת זאת, עו"ד איתן ארז, המנהל המיוחד לנכסיה של אור שמונה על ידי בית המשפט, הבהיר כי הוא מתנגד להתיר לה להירשם כעוסק מורשה.

"אני מתנגד לבקשת ענבל אור להתיר לה להירשם כעוסק מורשה, ותגובה מסודרת בעניין תוגש לבית המשפט", מסר עו"ד ארז, "אין להשלים עם הפיכת מדינת ישראל לגן עדן לחייבים ופושטי רגל. בזמן ש-600 משפחות של קורבנות ענבל אור עדיין מנסות להשתקם, נראה שהגברת אור, שאיננה מביעה שום חרטה על מעשיה, רוצה לפתוח עסק. אין לאפשר לה ליצור חובות חדשים ומן הדין היה שבשלב זה תעבוד כשכירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully