וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעד הבטוח שיהפוך את השקעת הנדל"ן שלכם בחו"ל לנכונה יותר

וואלה! NEWS בשיתוף חברת הגשמה, וואלה! NEWS בשיתוף חברת הגשמה

10.6.2018 / 7:30

השקעה בנדל"ן בחו"ל מחייבת ידע וזהירות, לכן חשוב להשקיע עם מומחים בתחום וליהנות מהתשואה. הכירו את "מהפכת התשקיף" שיוצרת למשקיעים הקטנים הזדמנויות גדולות

ShutterStock

בשנים האחרונות משקיעים ישראלים רבים בנדל"ן בחו"ל. האפשרויות רבות מאוד וקורצות, אך כדי להשקיע נכון בנדל"ן בחו"ל דרוש ידע ותכנון מקדימים, משום שמדובר בצעד מורכב שיש לבצעו בזהירות. עלינו להכיר את האזור, את חוקי הבנייה, את רמות המחירים ואת דרכי המימון. לשם כך עלינו להשקיע באמצעות מומחים בתחום, אשר "חיים" את המקום ומכירים אותו לעומק, מחוקי המס ותקנות הבנייה ועד לסיכונים הנובעים משוק הנדל"ן באות המדינה.

"הנכסים בטקסס והנתונים הכלכליים בה הם טובים ויציבים, ואנחנו מרגישים שמבחינה זו אנחנו על קרקע טובה לקדם ולבנות", אומר חנן שמש, עו"ד, שותף ויו"ר הגשמה - חברת ההשקעות בנדל"ן הגדולה בישראל, שהתארח באולפן וואלה! NEWS וסיפר על מהפכת התשקיף שמובילה הגשמה ופירט לגבי מה שצריך לדעת בנוגע להשקעות נדל"ן בחו"ל.

"הגשמה מאפשרת למשקיעים עם הון קטן יחסית להתאגד יחד ולהשקיע בהשקעות ספציפיות שהם בוחרים בארץ ובחו"ל", אומר שמש, "במסגרת מהפכת התשקיף, בנינו מודל שהיום מאפשר לנו 'להנפיק' חברות ציבוריות לפרויקטים ספציפיים ואז אין מגבלה לכמות האנשים שיכולה להתאגד באותה קבוצה. הם משקיעים פאסיביים ולא נדרשים לעשות שום דבר לאורך ההשקעה, ואחרי שהם מעבירים את כספם הם שותפים באיזשהו מבנה משפטי שמותאם מבחינת מס. אנחנו מעדכנים מדי רבעון כל משקיע ומעבר לזה בהתאם להשקעה".

לפרטים נוספים על השקעה בנדל"ן בארה"ב

* ההשקעה מוצעת באמצעות שותפות ייעודית (הגשמה פורט וורת' טקסס 1007 אל פי), על פי תשקיף. המידע והנתונים בפרסום הינם תמצית מן התשקיף אשר פורסם לציבור באתר ההפצה של רשות ניירות ערך (מגנ"א) ואינו מהווה תחליף לעיון בתשקיף. המידע אינו מהווה הצעה לרכישת ניירות ערך של החברה או הזמנה לקבלת הצעות כאמור. ההשקעה טומנת בחובה סיכויים, כמו גם סיכונים בקשר עם כספי ההשקעה, לפרטים בדבר גורמי הסיכון ראו סעיף 7.33 לתשקיף. אין באמור לעיל משום הבטחת תשואה כלשהי

וואלה! NEWS בשיתוף חברת הגשמה, וואלה! NEWS בשיתוף חברת הגשמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully