וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כחלון מודה בפייסבוק: "אין לי רוב להעביר את מס דירה שלישית"

עמירם ברקת

25.4.2018 / 13:19

שר האוצר ענה לשאלות הגולשים בפייסבוק. כחלון מתח ביקורת על החלטת בג"צ לפסול את החוק: "בית המשפט העליון קיבל החלטה מוטעית"

שר האוצר, משה כחלון, 17 בינואר 2018. ראובן קסטרו
משה כחלון/ראובן קסטרו

שר האוצר משה כחלון מודה לראשונה כי מס הדירה השלישית שיזם כבר אינו רלבנטי. בתשובות לשאלות גולשים בפייסבוק אמר כחלון כי אין לו רוב להעביר את המס בכנסת ומתח ביקורת חריפה על החלטת בג"צ לפסול את החוק, שעבר במסגרת חוק ההסדרים הקודם.

"תמכתי במס דירה שלישית ואני חושב שהוא מס נכון" אמר כחלון בתשובה לשאלת גולש. "לצערי גם חבריי בקואליציה וגם שופטי בית המשפט העליון פסלו את החוק הזה. מבחינה פוליטית קשה מאד להעביר אותו כי אין לו רוב. כשזה היה במסגרת התקציב - הצלחתי. בית המשפט העליון קיבל החלטה מוטעית, הוא התערב בתהליך פרוצדורלי של הכנסת אם אינני טועה זו פעם ראשונה שבית המשפט מתערב בפרוצדורה של הכנסת. החלטה לא טובה החלטה רעה. זה נמצא כרגע על שולחן הכנסת אבל בשלב הזה אין לנו רוב להעביר אותו".

בנושא ייצוא הקנאביס אמר כחלון כי "זה נכון משלוש סיבות. פעם ראשונה, זה מכניס כסף. פעם שנייה זה נותן מענה לחקלאים בדרום שהתפרנסו ממכירת פלפלים לרוסיה. פעם שלישית יש לנו ידע ויכולות מהטובות בעולם לטיפול בקנאביס. אנחנו מייצאים את הקנאביס כגלולות או כמשחה והידע שלנו שווה המון כסף ואין סיבה שלא להרוויח ממנו. זה הולך למטרות רפואיות ולא יימכר בצורה מופקרת לאנשים ברחוב".

  • עוד באותו נושא:
  • משה כחלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully