וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלייטיקה מתרחבת: שוכרת את הקומה ה-51 במגדל עזריאלי שרונה בת"א

4.2.2018 / 13:49

לא רק הרצליה פיתוח: חברת המשחקים העולמית מגייסת 100 עובדים נוספים - ותפתח סניף במגדל החדש, שבו שוכנות חברות בינלאומיות נוספות כמו פייסבוק, אמזון, דרופקובס ואחרות

נגדל עזריאלי שרונה. בועז עובד,
מגדל עזריאלי שרונה בתל אביב/בועז עובד

חברת המשחקים העולמית פלייטיקה (Playtika) מתרחבת: החברה הודיעה היום (ראשון) כי תשכור כ-2,400 מ"ר בקומה ה-51 במגדל עזריאלי שרונה החדש בתל אביב, זאת לצד המטה הקיים שלה בהרצליה פיתוח. על פי ההערכות, תשלם החברה שכר דירה בגובה של כ-4 מיליון שקל בשנה עבור השטח וכן עבור החניות שיוקצו לעובדים, ותעבור למגדל בהמשך שנת 2018.

במסגרת מהלך ההתרחבות, מגייסת החברה בימים אלה 100 עובדים נוספים בתחומי השיווק, הטכנולוגיה והאנליזה, לצורך חיזוק מערך זרוע ההשקעות החדשה שהקימה באחרונה -Playtika Growth Investments. במשרדים החדשים יתמקמו עובדי זרוע ההשקעות שיעברו מהרצליה פיתוח, וכן עובדי חברת משחקי הקז'ואל Jelly Button, שנרכשה באוקטובר האחרון על ידי פלייטיקה - הרכישה העשירית במספר של הקבוצה. אלה יעברו מהמשרדים הנוכחיים ברחוב שוקן בדרום תל אביב.

פייסבוק, אמזון, נילסן: הנאים השכנים בעיניכם?

מגדל עזריאלי שרונה קיבל טופס אכלוס בסוף יוני 2017 ואכלס עד כה יותר מ-50 אלף מ"ר משטחי המגדל. למעלה מ-4,000 עובדים מגיעים אל המגדל, שכיום נחשב הגבוה בישראל, ומתנשא לגובה של 255 מטר על פני 61 קומות (מתוכן 3 קומות קניון). בסך הכול כולל המגדל כ-118 אלף מ"ר שטחי משרדים שנבנו מעל קניון בוטיק בשטח של כ-11 אלף מ"ר שמשווק בימים אלה.

הסכם השכירות מצטרף להסכמים נוספים במגדל בהיקף של כ-110 אלף מ"ר, בהם של חברת פייסבוק, השוכרת שטח של כ-17 אלף מ"ר; אמזון, השוכרת שטח במגדל של 24 אלף מ"ר (מתוכם כ-4,800 מ"ר באופציה נוספת); חברת סיטי בנק, השוכרת שטח של כ-3,000 מ"ר; פירמת הסקרים הבינלאומית נילסן, השוכרת שטח של כ-2,400 מ"ר; חברת מתחמי העבודה ריג'ס העולמית, ששכרה 2,400 מ"ר; חברת דרופבוקס ששכרה כ-1,800 מ"ר; פירמת עורכי הדין פרל כהן צדק לצר ברץ, ששכרה 5000 מ"ר; ואחרות.

סך השטחים שהושכרו ועסקאות שבגינן כבר הועברו טיוטות לחתימה עומד על 97% מסך השטחים להשכרת משרדים במגדל. הסכמי השכירות נחתמו לתקופות של 7-20 שנים, בתוספת אופציות, וכוללים גם שכירת חניות בחניון התת קרקעי של המגדל, הכולל כ-1,300 מקומות חניה.

יצוין כי במטה הקבוצה בהרצליה פיתוח מועסקים כיום 400 עובדים, ועוד כ-1,800 מועסקים ב-15 משרדים ברחבי העולם - לוס אנג'לס, לאס וגאס, שיקגו, מונטריאול, בואנוס איירס, סידני, טוקיו, בוקרשט, מינסק, קייב, ויניצה ודנייפר.

לדברי ניר קורצ'ק, סמנכ"ל השיווק של פלייטיקה, "הביקוש הגדל לעובדים חדשים נובע מהצמיחה המשמעותית של החברה בשנה האחרונה ולגדילתה עקב הרכישות האחרונות. המשרדים החדשים ישמשו את Jelly Button, המייצרת משחקי קז'ואל בתנופת צמיחה, ואת זרוע ההשקעות Playtika Growth Investments המציעה מודל ייחודי: כסף חכם המחובר לצוותים המקצועיים של פלייטיקה".

גדעון אברמי, סמנכ"ל קבוצת עזריאלי וראש תחום המשרדים, הוסיף כי "מגדל עזריאלי שרונה הוא פרויקט פורץ דרך, שעוד בטרם אכלוסו הפך לאייקון בתחום מרכזי העסקים בישראל. אנו שמחים על הצטרפותה של קבוצת פלייטיקה לנבחרת החברות המרשימה שכבר בחרה להצטרף למגדל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully