וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארווי ויינשטיין מכר את הבית בהמפטונס בהפסד של 3.5 מיליון דולר

לקח זמן להיפטר מהבית באזור היוקרתי שבו גרים עשירי ניו יורק: המחיר צנח, הפרסום הוסר והלקוח שבכל זאת רכש את הבית של האיש הכי מושמץ בהוליווד - ביקש להישאר אלמוני

עריכת וידאו:נועה לוי

(בווידאו: מתוך המהדורה המרכזית - פרשת ההטרדות המיניות של הארווי ויינשטיין מתפוצצת)

בחודש אוקטובר האחרון נפל דבר בתעשיית הוליווד: אחת מפרשיות ההטרדות הגדולות והמפורסמות התפוצצה וחשפה את המפיק ההוליוודי הארווי ויינשטיין כמטרידן כפייתי, שהואשם בהטרדה מינית ותקיפה של יותר מ -80 נשים, ביניהן השחקניות סלמה הייק, רוז מק'גוון, מירה סורבינו וגווינת' פלטרו. ג'ורג'ינה צ'פמן, מעצבת אופנה, דוגמנית בדימוס ואשתו של ויינשטיין מזה עשור, הודיעה מיד עם פרסום הפרשה על כוונתה לפרק את הנישואים. הליך הגירושים יצא מיד לדרך, ואיתו גם חלוקת הנכסים שהחזיקו במשותף (והיו הרבה כאלה).

כ-3 ימים לאחר שצ'פמן הכריזה על גירושים, הוסר אחד מבתיהם של בני הזוג מלוחות המכירה של Sotheby's International Realty. הבית שוכן בהמפטונס, הנחשב לאזור נופש יוקרתי אשר בו מתגוררים עשירי ניו יורק. התזמון כמובן לא היה מפתיע, אך המהירות שבה הבית נעלם מעמודי המכירה הפתיעה רבים, במיוחד את אלה שעוקבים אחר הנכסים של ויינשטיין וצ'פמן.

לקריאה נוספת:
המלכה בהלם: הנסיך הארי ומייגן מרקל מחפשים בית מחוץ לארמון המלוכה
"רק אל תגידו יוקרה": הצצה ראשונה לדירות בפרויקט פארק בבלי בת"א
"המטרה למשוך צעירים": מגדל יוקרה חדש מושק בניו יורק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הבית של ויינשטיין וצ'פמן בהמפטונס/מערכת וואלה!, צילום מסך

ב-2014 הנכס שבהמפטונס הוצע למכירה בסכום של 13.5 מיליון דולר. אך משלא היו קופצים על המציאה נאלצו בני הזוג להוריד את מחיר הבית ל-12.8 מיליון דולר. הורדה זאת עדיין לא הצליחה להביא את הקונה האולטימטיבי, אך סוכני הנדל"ן שטיפלו בעסקה ביקשו בכל זאת להשאיר אותו בלוחות המכירות. עיתוי הסרת הבית מלוחות המכירות נבע מהעובדה שצ'פמן הודיעה על הגירושים - ואין לדעת מה יעלה בגורלו של הבית המפואר בו בילה האיש המושמץ בהוליווד. הסרתו מהמדף כנראה הייתה נעוצה בכך שבית המכירות היוקרתי שאחראי על פרסום הנכס התקשה למכור את ביתו של אחד האנשים השנואים והמושמצים בארצות הברית.

הנכס של בני הזוג חולש על שטח של 2 דונם מתוכם כ-840 מ"ר בשטח בנוי. הוא כולל 5 חדרי שינה מפוארים להפליא, ובאופן לא מפתיע גם חדר קולנוע עצום עם מסכים המאפשרים צפייה בתלת ממד, בר משקאות ואפילו מכונת פופקורן להשלמת החוויה. לנכס יש גם תוספת של בית הארחה עם 2 חדרי שינה וכמובן בריכת שחייה.

עוד באותו נושא

בוב ויינשטיין, אחיו של הארווי ויינשטיין, מוכר את ביתו במנהטן

לכתבה המלאה
הארווי וויינשטין ורעייתו מעצבת האופנה ג'ורג'ינה צ'פמן. GettyImages
צ'פמן פירקה מיד את החבילה ונפרדה מויינשטיין/GettyImages

למרות הכול - בימים האחרונים הגיע רוכש אלמוני שהסכים לשלם על הבית המפורסם 10 מיליון דולר - כ-3.5 מיליון דולר פחות מהמחיר הראשוני שהבעלים ביקשו עליו לפני כ-3 שנים. הרוכש, ככל הנראה, הוא איש עסקים בתאגיד תרופות יפני.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לבית יש גם בית נוסף לארחה ובריכת שחייה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הבית חולש על כ-840 מ"ר/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הבית שעומד למכירה כבר ארבע שנים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הבית מוקף בירק שנצפה מכל חלון/מערכת וואלה!, צילום מסך
הבית של הארווי ויינשטיין. צילום מסך
חדרי שינה מרווחים ומהפוארים/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully