וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליהנות מכל העולמות: סגנון המגורים שנולד עבור הצעירים החדשים

14.3.2018 / 9:12

55+ זה גיל שבו יש זמן להשקיע בעבודה ובתחביבים, ואנחנו רוצים סיבת מגורים נוחה, מודרנית ואיכותית, שתענה לנו על כל הצרכים, מדירות מרווחות, דרך סביבה שקטה בעיר איכותית ועד חיי קהילה וקרבה למוקדי בילוי ופנאי. נשמע מאתגר? עולם הנדל"ן מצא לכך פתרון ייחודי

צעירים, מבוגרים, זקנים - טיים ליין. צילום מסך
צעירים, מבוגרים, זקנים - טיים ליין/צילום מסך

רואים את התמונה שלמעלה? מאותן תמונות שרצות בקבוצת ווטסאפ ונותנות לנו תובנה מחויכת על החיים. נכון, לצעירים יש זמן בשפע והמון מרץ אבל אין להם אמצעים, כשאנחנו מתבגרים מרוץ החיים מתחיל ואמנם יש לרובנו עבודה שמכניסה כסף וכוח לרדוף אחרי הילדים, אבל הזקנה, ובכן, הזקנה לא מה שהייתה פעם. אם בעבר בני 55+ ומעלה נחשבו כבר למבוגרים ובני ה-65 ומעלה נחשבו לזקנים, הרי שכיום - הודות לחידושי המדע ולשינויי אורח החיים, לבני ה-55 ומעלה יש זמן, יש אמצעים ויש הרבה אנרגיה. 55+ עדיין מרגיש ונחשב צעיר. בטח לא גיל שלישי.

55+ זה גיל שבו הילדים גדלו, הנכדים נולדו, יש זמן להשקיע בעבודה ובתחביבים, הבריאות טובה ויש חשק לטרוף את העולם ממש כמו בגיל 20+. ההבדל: ניסיון חיים ויכולת כלכלית לממש זאת. זהו פרק הזמן בחיים בו רוצים בעיקר ליהנות מהם. שהכול יהיה קרוב, זמין ונוח. זהו גיל שבו רבים יוצרים שינוי בחיים. יוצאים לקריירה שנייה, מפתחים תחביבים חדשים, עוברים ניתוח קוסמטי, מחליפים בני זוג, משדרגים את המכונית ורוצים לשנות סביבת מגורים.

וכשמדובר בשינוי, זהו גיל שבו לא מתפשרים אלא על הטוב ביותר. המכונית חייבת להיות נוחה ובטיחותית, הקריירה החדש חייבת להיות מאתגרת ומשתלמת והבית החדש חייב להיות מרווח ומאובזר. מעבר לדירה חדשה חייב להתייחס לשני פרמטרים חשובים הקשורים לבני ה-55+: הראשון, דירה מרווחת בעלת סטנדרט בנייה מודרני ואיכותי, והשני הוא סביבת מגורים שתספק את כל הצרכים, מפעילויות פנאי ועד לחיי קהילה, מפארק רחב ידיים ועד קרבה למוקדי בילוי בעיר.

זוג בני 50 פלוס צופה בטאבלט בסלון ביתו. ShutterStock
גיל שבו לא מתפשרים אלא על הטוב ביותר/ShutterStock

השינויים התרבותיים והטכנולוגיים, יחד עם אורח החיים החדש של בני ה-55+ יוצר אתגר מסוים לאדריכלים ולחברות הבנייה - איך יוצרים תמהיל מנצח, כזה שיספק את מגוון הצרכים והרצונות של "הצעירים החדשים"?

מכיוון שבגיל זה הילדים כבר אינם בבית, הדירות שבני ה-55+ מבקשים לעצמם אינן ענקיות אלא מרווחות ומתוכננות בצורה שתאפשר לארח בנוחות חברים ומשפחה. יש להם תחושת אחריות קהילתית וסביבתית, וחשוב להם לגור במקום שמצד אחד אינו רועש ועירוני מדי ומצד שני אינו שקט ומבודד - מקום שמאזן בין דינמיות לפסטורליות.

עולם הנדל"ן לומד להכיר ולהבין את הרצונות של "הצעירים החדשים" ויוצר סביבת מגורים שמתאימה להם - הן לגבי תכנון הדירה והן לגבי המקום בו הם בוחרים לחיות. הבנה זו באה לידי ביטוי בישראל בפרויקט מגורים ייחודי שמוקם בימים אלה ברמת השרון - פרויקט רמות השרון.

מדובר בארבעה מגדלים בני 23 ו-26 קומות מהם נשקף נוף יפהפה המגיע עד קו הים במערב, כשאותם מגדלים נבנים מעל מרחב קהילתי בשטח של עשרה דונמים, היוצר מתחם מגורים מודרני וחדיש. הדירות, בנות 4,5,6 חדרים, מותאמות לצרכי הדיירים, והמרפסות שלהן, בשטח של עד 40 מטרים רבועים, כוללות מפתח יציאה מלא היוצר חלל משפחתי ענק.

היתרון הגדול של פרויקט זה עבור בני ה-55+ הוא עיקרון ה-Family Club. הפרויקט, היחיד מסוגו בארץ, מציע למעשה לבני ה-55+ לגור במועדון דיירים אקסקלוסיבי, שבו עולם שלם של פעילויות תרבות פנאי והעשרה בכל ימות השבוע. מתחת למגדלי המגורים ישנם חדרים המשמשים לספורט, חוגים, הרצאות ומפגשים חברתיים וכדי ללכת לחוג פילאטיס או להתאמן בחדר הכושר כל שיש לעשות הוא לרדת במעלית. בלי להניע את המכונית, בלי לחפש חניה, בלי לבזבז זמן ואנרגיות.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
הדמיה של פרויקט רמות השרון. צילום מסך
ללכת לחוג פילאטיס או להתאמן בחדר הכושר במרחק לחיצת כפתור במעלית/צילום מסך

מגורים במתחם הבנוי בסגנון כזה מאפשרים שילוב נדיר של חיים פרטיים עם קהילה. בפרויקט רמות השרון עתידים לבנות לא רק מגדלים ודירות מאובזרות אלא גם אפליקציה ייעודית לדיירי השכונה, שבאמצעותה ניתן יהיה לשמור על קשר, להתעדכן בפעילויות ואירועים שונים, לארגן מפגשים לחברתיים, להזמין חללי פעילות, להירשם לחוגים ולהיחשף להטבות נוספות.

מועדון חברים סגור המציע שלל פעילויות לתושבי השכונה כגון ארגון טיולי משפחות ובילוי משותף בסופי השבוע, מפגשי רכיבת אופניים לגילאים השונים, קבוצת ריצה ואימוני חוץ משותפים עם מאמני כושר, קבוצות למידה ועוד. הקרבה למוקדי הבילוי והפנאי של רמת השרון ותל אביב, הופכת מתחם מגורים בסגנון זה לכזה לנושא בשורה עבור "הצעירים החדשים", מקום שבו הם יכולים ליהנות מכל העולמות.

וואלה! NEWS בשיתוף רמות השרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully