וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנחנו לא צוות בידור: הסביבה שתשדרג את אחר הצהריים שלכם עם הילדים

18.3.2018 / 8:09

גם אתם מלווים את הילדה לחברה ומסיעים את הילד לחוג, ואז אוספים אותם? נכון, משחק מונופול או יצירה משותפת הם פתרון, אבל לא שגרתי. מתחמי המגורים המודרניים מציעים פתרון מובנה לשגרת היום-יום של ההורים, שחוסך זמן ומעניק לכם ולילדים שפע של אפשרויות מתחת לבית

משפחה משחקת יחד משחקי קופסה. ShutterStock
משחקי קופסה הם יופי של בילוי משפחתי, אבל הוא לא מתאים לכל אחד ובכל יום/ShutterStock

אתם מכירים את השגרה הזאת טוב - שעת אחר צהריים מוקדמת, אספתם את הילדה מהגן, הבן שב מבית הספר והתיישב מול הטלוויזיה בסלון והבת הגדולה מסתגרת בחדרה עם האייפד ונראה אתכם מצליחים לתפוס את תשומת לבה. אלא שאתם עוד רחוק מהמנוחה והנחלה, עד שילכו לישון, כל אחד בשעתו, יחלפו עוד שעות ארוכות. עוד לפני ארוחת הערב המשפחתית אליה יתכנסו כל בני הבית, בשאיפה, נשאלת השאלה היומית - מה נעשה היום עם הילדים?

למשפחות רבות יש תשובה ברורה וקבועה לשאלה הזאת: את הקטנה מהגן נלווה לחברה שגרה כמה רחובות ליד כדי שישחקו קצת יחד ואז תשוב עייפה הביתה, את האמצעי, שלומד בבית הספר היסודי ניקח לקיר טיפוס אי-שם במרכז הספורט העירוני המרוחק והבת הגדולה תעלה על קו האוטובוס לחוג מחול או שיעור נגינה בתופים. היא תחליף שני קווים רק כדי להגיע לשם.

לא הרבה זמן אחרי שנחזור מהסיבוב הראשון, נצא לסיבוב השני - לאסוף את הילדים חזרה הביתה. בין לבין הספקתם אולי לקפל קצת כביסה או לעשות מעט סדר בבית. למעשה קיבלתם הפסקה קלה שקשה לנצל כראוי בשגרה השוחקת, ותו לא.

כן, תמיד אפשר להציע משחק מונופול, ללכת לקולנוע יחד, או לעשות פעילות משותפת כגון בישול או יצירה. אבל לא תמיד זה מתאים לכם או לילדים. הגילאים השונים, התחביבים השונים וסדר היום המשתנה מחייבים פתרון מובנה.

הדמיה של פרויקט רמות השרון. צילום מסך
שינוי כזה באורחות החיים משפיע לא רק על לוחות הזמנים שלכם, אלא גם על איכות החיים. הדמיה של פרויקט רמות השרון/צילום מסך

את השגרה הזו מבקשים עכשיו לשנות באמצעות תכנון חכם יותר של מתחם המגורים בו תחיו במאה ה-21. תארו לכם מצב בו חדר המוזיקה בו הבת הגדולה לומדת תופים נמצא מתחת לבית, קיר הטיפוס בו מוציא הבן אנרגיה הוא במרחק ירידה של כמה קומות במעלית מהסלון בו הוא יושב כרגע, והחברה הקרובה מהגן של הילדה נפגשה איתה בפארק הירוק שבין הבניינים כדי לשחק איתה בגן השעשועים, שאיך לא - נמצא ממש מתחת לבניין המגורים שלכם.

מצב הדברים הזה איננו דמיוני או אוטופי, אלא קורם עור וגידים בימים אלו. מתכנני פרויקט "רמות השרון", שנבנה ברמת השרון, החליטו לשדרג את איכות החיים של מי שיקנה בו דירה באמצעות ה"פמילי קלאב" - שכולל משטחי דשא רצופים, מתחמי משחקים לילדים, מגלשות, נדנדות ועוד, ולצדן מתחם ספורט יוקרתי הכולל חדר כושר וסטודיו לפילאטיס, יוגה וחוגים נוספים. זהו למעשה מועדון הדיירים האקסקלוסיבי הייחודי והראשון מסוגו בישראל, המציע עולם שלם של פעילויות תרבות פנאי והעשרה בכל ימות השבוע לכל אחד ואחת מבני המשפחה. בילוי עם הילדים אחר הצהריים הופך בו לחלק הכי כיפי ביום.

שינוי כזה באורחות החיים משפיע לא רק על לוחות הזמנים שלכם, אלא גם על איכות החיים: נסו לדמיין את הסביבה הבטוחה והעשירה שתכנון כזה מייצר. במרחק של כמה קומות מתחת לבית החדש שלכם, ילדיכם יוכלו לשחק ללא חשש ופחד עם חבריהם לשכונה בזמן שאתם משוחחים על הספסל עם השכן מלמטה. למחרת תלוו את הקטנה מהגן לחוג הציור שלה במרכז שב"פמילי קלאב" ובמקביל תוכלו אתם לעשות אימון בחדר הכושר. הבת הגדולה כבר לא צריכה להשתמש בתחבורה הציבורית כדי לעשות עבודה למען הציבור אלא רק להזמין את המעלית.

עכשיו תחשבו על ההשלכות לטווח ארוך. כשחושבים לקנות דירה חובה להתחשב בסביבה ובמה שהיא נותנת לכם ולילדים. תחשבו על כל הזמן על הכביש שנחסך מכם רק בשל הקרבה של המתנ"ס וחדר הכושר לביתכם. תחשבו על הזמן החדש שנוצר לכם לבלות עם הילדים שכבר לא תקועים מול הטלוויזיה בסלון. תחשבו על הקשרים החברתיים שתוכלו ליצור באווירה כיפית ונעימה עם תחושה שכונתית של קהילה אמתית - לא וירטואלית.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

לפרטים נוספים על השכונה הפרטית של רמת השרון לחצו כאן

וואלה! NEWS בשיתוף רמות השרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully