וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיור בר השגה בת"א: 373 נרשמים על 50 דירות בלבד בשכ"ד מוזל

2.1.2018 / 15:51

בשבוע הבא תתקיים הגרלה רביעית לדיור בר השגה ב-3 פרויקטים בדרום העיר. המחירים: החל מ-3,100 שקל בחודש לדירות 2 חדרים ועד 5,300 שקל בפרויקט מידטאון החדש

עריכת וידאו: ניר חן

(בווידאו: העורכת הכלכלית של וואלה! NEWS, הילה ציאון, מסבירה על חוק שכירות הוגנת)

373 זכאי דיור מוזל נרשמו להגרלה הרביעית לדיור בר השגה בתל אביב-יפו - ויתחרו ביום שני הקרוב על 50 דירות בלבד. כך מדווחת היום (שלישי) חברת עזרה ובצרון, זרוע הביצוע של עיריית תל אביב, המנהלת את הפרויקט. בחברה מציינים כי מספר הנרשמים הכפיל עצמו ביחס למספר הנרשמים בהגרלה הראשונה שהתקיימה ב-2013, אז נרשמו 177 תושבים.

הזוכים בהגרלה יוכלו להתגורר בפרויקט בשכירות מוזלת למשך 5 שנים באחד מ-3 פרויקטים למגורים: פרויקט "מידטאון תל אביב" בקרבת מגדלי עזריאלי, פרויקט גני שפירא בשכונת שפירא בדרום העיר ובפרויקט יסוד המעלה בשכונת נווה שאנן. אכלוס הדירות צפוי ברבעון הראשון של 2018, בכפוף לחתימת הזוכים מול היזמים ובהתאם לעמידתם בקריטריונים שקבעה מועצת העירייה.

עיקר הביקושים היה עבור מגורים בפרויקט "מידטאון", עם 145 נרשמים (על 34 דירות - 23.5% סיכויי זכייה); אחריו מסלול המגורים בשכונת גני שפירא עם 93 נרשמים (על 5 דירות - 5.4% סיכויי זכייה); ולבסוף מסלולי המגורים ביסוד המעלה, מסלול עבור יחידים עם 69 נרשמים (על 9 דירות - 13% סיכויי זכייה) ומסלול עבור זוגות עם 66 נרשמים (על 2 דירות - 3% סיכויי זכייה).

מידטאון תל אביב. מידטאון בע"מ,
פרויקט מידטאון ברחוב מנחם בגין/מידטאון בע"מ

הקריטריונים לזכאות כוללים 8 תנאי סף

"היינו עדים בחודשיים האחרונים לכמות אדירה של פונים ומתעניינים, אשר מעידה על הצורך והביקוש הגבוה לדיור בהישג יד בתל אביב-יפו"

פרויקט גני שפירא הוקם ב-2013 באמצעות עזרה ובצרון ובמימון עיריית תל אביב באופן ייעודי לדיור בר השגה, ובהגרלה הקרובה יכלול כאמור 5 יחידות דיור נוספות. השכירות החודשית תעמוד על 3,500 שקל לדירת 3 חדרים, 3,700 שקל לדירת גן עם 3 חדרים וכ-4,200 שקל לדירת פנטהאוז עם 3 חדרים.

פרויקט מידטאון תל אביב סמוך למתחם שרונה ולמגדלי עזריאלי (רחוב מנחם בגין 144), וכולל 34 יחידות דיור בנות 3 חדרים. עלות שכירות חודשית בפרויקט תעמוד על 4,900-5,300 שקל בחודש. פרויקט יסוד המעלה ממוקם בלב שכונת נווה שאנן (רחוב יסוד המעלה 33-35) וכולל 11 יחידות דיור בנות 2-3 חדרים. השכירות החודשית בפרויקט תעמוד על 3,100 שקל לדירת 2 חדרים ו-3,500 שקל לדירת 3 חדרים.

נזכיר כי הקריטריונים לקביעת הזכאות הומלצו על ידי הוועדה לדיור בר השגה של העירייה וכוללים 8 תנאי סף: תושבות בתל אביב יפו במשך 5 שנים ברציפות לפחות; גיל שאינו עולה על 45; והיעדר בעלות על דירה. כמו כן, על המועמדים להיות בעלי הכנסה המדורגת בעשירונים ראשון עד שביעי. קריטריונים נוספים הם הצגת הצהרת הון ונכסים, מיצוי כושר השתכרות וכן קריטריון לפיו במשק בית שבו ילד רשום בתעודת הזהות, גילו במועד ההגרלה לא יעלה על 12.

לדברי אלי גינזברג, מנכ"ל עזרה ובצרון, "היינו עדים בחודשיים האחרונים לכמות אדירה של פונים ומתעניינים, אשר מעידה על הצורך והביקוש הגבוה לדיור בהישג יד בתל אביב-יפו. עובדה זו מעניקה רוח גבית איתנה להמשך עשייה זו, ואנו צפויים ליישם פרויקטים נוספים מסוג זה, עם כמות יחידות דיור גדולה יותר, מדי שנה. בהצלחה לכל הנרשמים".

יסוד המעלה תל אביב. חברת לבנת הזהב,
פרויקט יסוד המעלה בשכונת נווה שאנן/חברת לבנת הזהב
גני שפירא הדמייה תל אביב. מילבאואר אדריכלים,
פרויקט גני שפירא בשכונת שפירא/מילבאואר אדריכלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully