וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

15 דקות מתל אביב: מתחם המגורים הכי לוהט באזור המרכז

28.1.2018 / 8:32

אווירה כפרית, סטנדרט בנייה גבוה, חיי קהילה מפותחים וחינוך מעולה. נווה מונוסון היא הפנינה הסודית של אזור המרכז ופרויקט אשדר החדשני שיושלם ב-2020 הופך אותה למקום מושלם למשפחות

הדמיה של פרויקט אשדר נווה מונוסון. יחצ,
לחיות במרכז הארץ באווירה כפרית ופסטורלית. הדמיה של פרויקט אשדר נווה מונוסון/יחצ

רבים לא שמעו על נווה מונוסון והוא נחשב לפנינה סודית בקרב יודעי דבר. אבל היישוב הירוק, שמשובץ כולו בתים פרטיים ומזכיר את המושבים של פעם, עם הבנייה הנמוכה, גגות הרעפים, הגינות הפרטיות, השקט והשלווה המאפיינים אותו, הפך ליעד נדל"ני מבוקש. "מי שבוחר לגור כאן מחפש את האווירה הכפרית הייחודית למקום" אומר שמוליק הראל, מנהל המכירות של פרויקט "אשדר מונוסון". "הרבה בוחרים לגור כאן בין השאר בגלל השילוב בין המיקום לאווירה. נווה מונוסון ממוקם בסמוך לסביון והוא האזור הירוק הכמעט סודי שנמצא בין קריית אונו לסביון. הוא יושב במרחק של בין עשר דקות לרבע שעה של נסיעה מתל אביב, אבל באווירה שונה לגמרי. התושבים כאן מקבלים את כל היתרונות של חיי קהילה, "ריאות ירוקות" וביטחון מצד אחד ומצד שני קרבה לתל אביב. השקט, חיי הקהילה, השומר בכניסה שמקנה תחושה של יישוב סגור, הנוף והאוויר הפתוח מייחדים את המקום".

פרויקט אשדר מונוסון. יחצ,
נווה מונוסון נהנית מדירוג חברתי – כלכלי גבוה במיוחד. הדמיה של פרויקט אשדר מונוסון/יחצ

נווה מונוסון: חיי קהילה וחינוך מנצח

פרויקט "אשדר מונוסון" פונה ברובו למשפחות עם ילדים צעירים או בוגרים יותר, ולא בכדי. נווה מונוסון ידועה במערכת החינוך המנצחת והאיכותית שלה, בחתך האוכלוסייה שעל פי נתוני הלמ"ס מדורג בדירוג חברתי - כלכלי גבוה במיוחד שציונו עומד על 9 מתוך 10, ובחיי הקהילה שכוללים את תנועת הצופים שחזקה בה, פעילויות קהילתיות ואווירה מחבקת. "בנווה מונוסון גרים היום כ-3,000 תושבים, רובם הגיעו לכאן עוד בשנות החמישים והקימו משפחות שגם הן גרות באזור. זה אזור שחיי הקהילה בו וההשקעה בחינוך הילדים הם בראש סדר העדיפויות, וחתך האוכלוסייה כאן מאוד גבוה. רמת ההתנדבות גבוהה, סניף 'הצופים' חזק מאוד, וההורים, שמעל רבע מהם עצמאיים ומחציתם אקדמאיים, מעודדים את חיי החברה והקהילה הזו".

"מדובר במשפחות שמגיעות בעיקר מבקעת אונו. יש לנו הרבה זוגות בהם לפחות אחד מבני הזוג גדל בנווה מונוסון, או שגרו באזור לאחרונה והיטב היטב את האיכויות שבו. משפחות שמחפשות את הערך המוסף, הקהילתי, ואת החינוך המעולה לילדים. האווירה פה היא אווירה אידיאלית לגידול ילדים צעירים ובוגרים, רחוק מהעיר ומהרעש, אבל במרחק נסיעה קצר מהקניונים, החנויות והשירותים שהערים הסמוכות מציעות", אומר הראל. "לתוך נווה מונוסון לא נכנסת תחבורה ציבורית והכל כאן במרחק הליכה. זו באמת תחושה של לגור בכפר, אבל כפר שממוקם הכי טוב שיש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
הדמיה של פרויקט אשדר נווה מונוסון. יחצ,
אזור שחיי הקהילה בו וההשקעה בחינוך הילדים הם בראש סדר העדיפויות. הדמיה של פרויקט אשדר מונוסון/יחצ

פרויקט אשדר במונוסון: פרויקט פינוי בינוי בסטנדרט גבוה

הפרויקט מציע סטנדרט גבוה שמאפשר איכות חיים מנצחת לדיירים. "חמישה בניינים בפרויקט כבר אוכלסו, ועוד שלושה בשיווק", אומר הראל. "כבר היום אפשר לראות את הסטנדרט הגבוה בו נבנו הדירות. לאורך כל שדרת הבניינים היוקרתית יש פארק רחב ידיים בשטח של כ-20 דונם ובו גינות משחק, בסמוך לפרויקט ישנם גני ילדים, בתי ספר, קאנטרי, ספרייה, אולם ספורט ומרכז מסחרי לרווחת התושבים. הראשות המקומית ואנחנו בנינו את הפרויקט כך שיתאים לאכלוס של הדיירים החדשים, וישלב אותם בסביבה בצורה האופטימלית".

תמהיל הדירות: מתאים במיוחד למשפחות

פרויקט "אשדר מונוסון" כולל דירות מרווחות של ארבעה וחמישה חדרים, דירות גן ודירות פנטהאוז של שישה חדרים. "כל הדירות בנויות בסטנדרט הכי גבוה. הן גדולות במיוחד וכוללות מרפסת רחבה של בין 18 ל-21 מטרים, כך שיתאימו לסדר היום המשפחתי. הדירות מתחילות ב-113 מ"ר לארבעה חדרים ומטפסות עד 221 מ"ר לדירות הפנטהאוז, במחירים שמתחילים ב- 2,350,000 שקלים. בנינו אותן כך שיהיו אידיאליות למגורי משפחות, עם חלל משותף רחב בדירה, מפתח רחב למרפסת שמשקיף על כל האזור, עם נוף משגע ושקט, כמו שאפשר למצוא רק ביישובים פסטורליים כמו נווה מונוסון".

למידע נוסף לחצו כאן והשאירו פרטים >>>

וואלה! NEWS בשיתוף אשדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully