וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרויקט המגורים במרכז הארץ שיהפוך לטרנד הכי חם בעולם הנדל"ן

12.2.2018 / 8:25

בעבר הבנייה הייתה כזו שדוגלת בהפרדה מוחלטת של תחום המגורים ותחום המסחר, אולם כיום איכות חיים היא זו המשלבת בין אוכלוסייה איכותית, תשתיות חינוך מעולות, מרכזי קניות ובילוי ופארקים. הכירו את פרויקט "לב גני תקווה", שיוצר לב עירוני חדש ודינמי שכזה

הדמיה של פרויקט לב גני תקווה של אשדר. יחצ,
הכול מתחת לבית. הדמיה של פרויקט לב גני תקווה/יחצ

אחד הטרנדים החמים ביותר בעולם הנדל"ן הוא טרנד עירוב השימושים. היום "לקפוץ רגע למכולת" הפך ל"לרדת למרכז המסחרי", שם אפשר למצוא את כל מה שהדיירים צריכים ביום יום, החל מסניף בנק, דואר וקופת חולים, ועד לסופרמרקט, חדר כושר וחנויות. פרויקט "לב גני תקווה" הוא דוגמה לפרויקט מגורים חדשני שמממש את הטרנד, ובו הוקם לרווחת הדיירים מרכז מסחרי - ממש מתחת הבית.

"עירוב שימושים, או עירוב נכסים, הוא אחד הטרנדים החמים ביותר היום בעולם הנדל"ן, וזו מגמה שהולכת והופכת בולטת, ומאפיינת את התכנון האדריכלי בעולם ובארץ", אומר עמרי אברהמי, מנהל המכירות של "לב גני תקווה", שהנו פרויקט משוף של חברות אשדר וצמח המרמן. "הטרנד הזה משנה חלק ניכר מתפיסות המגורים שהיינו רגילים אליהן בשלושים השנים האחרונות. בעבר הבנייה הייתה כזו שדוגלת בהפרדה מוחלטת של תחום המגורים ותחום המסחר, אבל היום אנחנו מבינים שהביקוש של הדיירים הוא שונה, לכן התאמנו את הבנייה לצרכים החדשים".

גני תקווה: חינוך מנצח בפרברי גוש דן

היישוב גני תקווה הוא חלק מהטבעת הגיאוגרפית העוטפת את מטרופולין גוש דן. בשנים האחרונות היישוב הפך אטרקטיבי מאי פעם, ומושך אליו אוכלוסייה איכותית, מציע תשתיות חינוך מעולות, כבישים, מרכזי מסחר וריאות ירוקות. "היישוב בעצם מאפשר לחיות את החלום", אומר אברהמי, "וזו גם הסיבה שערך הנדל"ן בו נסק בשנים האחרונות והביקוש רק הולך ועולה. הפיתוח המואץ שלו הופך אותו לפנינה נדל"נית שמושכת אליה את יזמי הנדל"ן מובילים בישראל".

"גני תקווה מאופיינת באוכלוסייה איכותית במיוחד", מוסיף אברהמי, "על פי דירוג הלמ"ס במדד החברתי - כלכלי, היא מדורגת בציון 8 מתוך 10, ומושכת אליה הרבה מאוד בעלי מקצועות חופשיים ואנשי היי-טק. החינוך בה מעולה והיא ידועה בחיי הקהילה שלה, לכן הרבה מאוד משפחות שרוצות לחיות בגוש דן, אבל בסביבה נעימה וקהילתית, ולא בלב העיר - מוצאות אותה אטרקטיבית. היא מאפשרת אורח חיים אידיאלי למי שמחפש איכות חיים גבוהה, אבל בלי לוותר על הקרבה למרכזי התעסוקה והבילוי".

אמהות עם תינוקות בעגלות עומדות ומשוחחות בפארק. ShutterStock
תשתיות חינוך מעולות, כבישים, מרכזי מסחר וריאות ירוקות במקום אחד/ShutterStock

פרויקט "לב גני תקווה": כל מה שצריך במרחק פסיעה, וממש מתחת לבית

פרויקט "לב גני תקווה" מציג תמהיל מגוון של מגורים, מסחר, מרכז תעסוקה וגם פנאי ותרבות. "הפרויקט למעשה נותן מענה לכל תחומי החיים ומספק את הצרכים היומיומיים של הדיירים, והכל במרחק ירידה במעלית", אומר אברהמי. "הוא בנוי כך שדיירי הפרויקט יוכלו ליהנות ממגוון רחב של שירותים, ממרחב ציבורי נעים ומזמין, משדרת חנויות בעלת חזיתות שקופות ופעילות, כאשר כל השימושים האלו יוצרים לב עירוני חדש דינמי ונגיש".

הפרויקט כולל שני בניינים שבמרכזם יושב מרכז מסחרי שיכלול בין השאר מרכז קניות, חנות פארם, חנויות אופנה והנעלה ובתכנון יוקם במרכז גם סניף בנק, דואר ועוד. "מרכז הקניות יהיה חלק מהפרויקט ובסמוך אליו תוקם קריית החינוך החדשה של גני תקווה שתכלול בי"ס יסודי, חטיבת ביניים ותיכון. בנוסף באזור יש אולם ספורט, קאנטרי, ספריה ומרכז מדעים ומרחבי לימוד והעשרה מתקדמים", אומר אברהמי.

ומה קורה בדירות עצמן? כיצד הן מעוצבות? "הדאגה לדיירי הפרויקט היא בשני צירים. הראשון הוא כמובן דרך הפיתוח הסביבתי, דרכי הגישה, נגישות לכלי רכב והולכי רגל ופתרונות חניה, ואלה יהיו ברמה הגבוהה ביותר. הדבר השני הוא תכנון קפדני של הבניין והדירות, שמייצר לדייר תחושה מקסימאלית של מרחב יחד עם פרטיות. דיירי הפרויקט ייהנו מסטנדרט בניה גבוה שממקסם את חלל הדירה ומאופיין בחללים משותפים פתוחים שאטרקטיביים במיוחד למשפחות. וידאנו בבנייה שקיימים אלמנטים תכנוניים שחשובים לדיירים כמו לדוגמא אקוסטיקה בדירות שתאפשר לדיירים שקט ופרטיות וניתוק ממה שקורה בחוץ. בסופו של יום מדובר בפרויקט חד פעמי שמאפשר ליהנות ממגורים בסטנדרט גבוה ובמיקום מעולה, לצד נגישות לכל מה שהדיירים צריכים בחיי היום-יום".

למידע נוסף לחצו כאן והשאירו פרטים >>>

הדמיה של פרויקט לב גני תקווה של אשדר. יחצ,
מתאים למשפחות צעירות. הדמיה של פרויקט לב גני תקווה/יחצ
וואלה! NEWS בשיתוף אשדר וצמח המרמן
  • עוד באותו נושא:
  • גני תקווה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully