וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקת ענק לרשת פתאל באירופה: רכשה 36 מלונות מרשת אירית

13.12.2017 / 18:26

החברה שילמה כ-120 מיליון פאונד תמורת ניהול והשכרה של בתי המלון של רשת JURYS INN אשר מחזיקה נכסים באירלנד, סקוטלנד, וולס ואנגליה. במסגרת העסקה רכשה רשת המלונות השוודית פנדוקס חלק מהמלונות בהיקף 680 מיליון פאונד

מלון JURYS INN נרכש על ידי קבוצת פתאל. יח"צ,
מלון של רשת רשת JURYS INN באירלנד/יח"צ

קבוצת פתאל מתרחבת - חתמה על עסקת ענק בתחום המלונאות, מהגדולות שבוצעו על ידי חברה ישראלית באירופה. החברה הודיעה הערב (רביעי) כי רכשה את הניהול וההשכרה של 36 בתי מלון של רשת JURYS INN האירית תמורת כ-120 מיליון פאונד, לתקופה הנעה בין 25-35 שנה. לרשת בתי מלון באירלנד, סקוטלנד, וולס ואנגליה והיא מוחזקת בידי קרן ההשקעות הפרטיות "לון סטאר" (LONE STAR) ובעלים פרטיים.

בפתאל מציינים כי העסקה צפויה להגדיל משמעותית את מספר המלונות שבידי הקבוצה ל-162 בתי מלון בישראל ובאירופה. אלה יכללו למעלה מ-31 אלף חדרים במדינות כמו גרמניה, ספרד, בלגיה, אירלנד, איטליה, קפריסין, צ'כיה, הולנד, שוויץ, פולין הונגריה, בריטניה, סקוטלנד ואוסטריה.

בסך הכול תחזיק פתאל ב-42 בתי מלון באי הבריטי - האזור השני בגודלו של ריכוז מלונות הרשת אחרי גרמניה, בה מחזיקה החברה 56 בתי מלון בבעלות ובניהול. החתימה על ניהול המלונות נעשתה כחלק מעסקת משותפת לרשת בתי המלון השוודית פנדוקס (PANDOX), שרכשה כ-20 בתי מלון מידי קרן לון סטאר תמורת 680 מיליון פאונד.

דוד פתאל, יו"ר הדירקטוריון, מסר כי "מדובר בעסקת המלונות הגדולה ביותר שנעשתה על ידי חברה ישראלית באירופה. העסקה הנוכחית תחזק את מעמדה של רשת פתאל באירופה ותהפוך אותה לרשת בתי המלון השנייה בגודלה באי הבריטי. זהו אינו שיתוף הפעולה הראשון של רשת פתאל עם רשת בתי המלון פנדוקס - ב-2015 חתמנו על הסכם מכירה והשכרה של 18 מלונות בגרמניה. נמשיך לפעול לפי תוכניתנו האסטרטגית ולהעמיק את אחיזתנו באירופה באמצעות המותג לאונרדו וניקס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully