וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

100 אלף שקל הנחה לדירה: המבצעים המפתיעים בבלאק פריידיי

23.11.2017 / 8:05

בחג הקניות הבינלאומי אנחנו מוציאים את האשראי ורוכשים קולקציית חורף חדשה או סמארטפון חדש שיצא לשוק, אבל ידעתם שביום שישי הזה תוכלו גם לרכוש נדל"ן בהנחה חד-פעמית או דילים שווים לחו"ל?

שופינג אונליין. ShutterStock
הבלאק פריידיי לא נועד רק לרכישת בגדים או גאדג'טים/ShutterStock

כבר שנים שהישראלים מנצלים את מבצעי הבלאק פריידיי, או "יום שישי השחור" כדי לקנות את כל המוצרים שהם רק חיכו למבצע הנכון עבורם. בגדים, נעליים, איפור, רהיטים ומכשירי חשמל – הכול הולך כשזה מגיע לקניות ברשת. בבלאק פריידיי של שנת 2016, בדיוק לפני שנה, 90,000 ישראלים רכשו מענקית הקומרס איביי סמארטפונים, שעונים, מוצרי אלקטרוניקה וביגוד, כמעט כפול מהרכישות שהם מבצעים בכל יום רגיל.

העובדה שהישראלים מחכים במיוחד ליום הזה כדי לעשות שופינג ברשת, ומודעים היטב לכמות המבצעים שיוכלו למצוא בו, גרמה ליותר ויותר חברות להרים את הכפפה ולייצר מבצעיים ייחודיים ליום שישי השחור. גם השנה אפשר לראות חברות וקטגוריות חדשות שנכנסות למשחק ולוקחות את מבצעי הבלאק פריידיי לקצה. כבר לא מדובר רק בחברות איפור או הנעלה, ביום שישי השחור של 2017 אנחנו נראה חברות נדל"ן, רכב, טיסות לחו"ל ותכשיטי יוקרה שמנסות לכבוש את לב הצרכן, שהוכיח שביום זה הוא קל יותר על האשראי ומוכן לרכוש את מה שאולי לא היה מוכן בכל יום אחר.

מוצאים את הדילים השווים לחו"ל

עוד קטגוריה שנכנסה במלוא העוצמה ליום שישי השחור בישראל היא קטגוריות התיירות. מבצעים על טיסות לחו"ל, טיולים מאורגנים או אפילו דילים לאילת או למלונות ברחבי הארץ – את כולם תוכלו למצוא באתרים השונים, בין אם באתרי האשראי, דרך אתרי השוואת המחירים או באתרי החברות עצמן. לכל רשת מלונות גדולה יש את המבצעים שלה אותם היא התחילה לפרסם כבר השבוע, וכשמדובר על חופשות בחו"ל נראה שאין סוף למבצעים שניתנים על הדילים הרגילים ויכולים להוזיל לכם את החופשה בחו"ל בעשרות אחוזים. קחו בחשבון שיש סיכוי שתצטרכו להתפשר על המיקום או על התאריך, אבל אם אתם ספונטניים ומחפשים חופשה זולה לנקות בה את הראש, תוכלו למצוא מציאות אמתיות שאין שום סיכוי שתוכלו להשיג בימים רגילים.

אישה בחופשה על החוף הים. ShutterStock
הזדמנות להוזיל את החופשה בחו"ל בעשרות אחוזים/ShutterStock

יום שישי השחור מגיע לעולם הנדל"ן

הדבר המפתיע והחדשני ביותר שהיה אפשר למצוא בבלאק פריידי של שנת 2017 הוא דווקא מבצעים אטרקטיביים על פרויקטי נדל"ן. אמנם בשנים האחרונות מחירי הדירות רק עלו כלפי מעלה, אבל ביום שישי הקרוב הם הולכים לרדת ובגדול. אלקטרה מגורים תהיה חברת הנדל"ן הראשונה אשר תציע ל- 24 שעות בלבד הנחות משמעותיות על מספר פרויקטים בכל רחבי הארץ.

בפרויקט "אלקטרה מול הנוף" ברמלה יוצעו ביום שישי הנחות מרשימות של מעל 100,000 שקלים לדירות 4 ו-5 חדרים גדולות בשכונת נווה דוד המבוקשת בעיר. בפרויקט "אכזיב" הממוקם צפונית לנהריה על קו החוף, יוצעו מספר מצומצם של דירות בהנחה אחידה של 100,000 שקלים. גם בפרויקט "אלקטרה בשדרה" ברעננה, המציע דירות גדולות במתחם יוקרתי מעל שדרה פרטית ירוקה ופסטורלית, יוצעו הנחות של עשרות אלפי שקלים. במגדל "אלקטרה על הים" בשכונת פארק הים בבת-ים, בו נמכרו כבר כל הדירות למעט פנטהאוזים אחרונים, תוצע דירת פנטהאוז אחת בהנחה חריגה במיוחד רק בחג הקניות הבינלאומית. באלקטרה מגורים הסבירו כי "החברה שמחה לנסות ולהתכתב עם המגמות והטרנדים הצרכניים הרלוונטיים והמעניינים ביותר", ומבצעי נדל"ן בבלאק פריידי הם דרך מרגשת להציע לקהל ולענף חדשנות שיווקית.

לאתר בלאק פריידיי של אלקטרה מגורים הקליקו כאן

נושא: שכונת נווה דוד נוה דוד רמלה אלקטרה מגורים נדלן נדל"ן. 3 division,
פרויקט "אלקטרה מול הנוף" ברמלה/3 division

מנצלים את הבלאק פריידי כדי לרכוש טבעות

בשנים האחרונות חנויות תכשיטי היוקרה נכנסו למשחק והחלו להציע הנחות משמעותיות של מאות ואלפי שקלים על מגוון רחב של שרשראות, צמידים, עגילים ואפילו טבעות נישואין. אם אתם מתכננים להתחתן בקרוב – זה הזמן להסתכל על המבצעים הרבים שתוכלו למצוא ברשת. בקטגוריה הזו, בניגוד לביגוד או אפילו אלקטרוניקה, כמעט ואין התיישנות על המוצרים או חשש מפני קנייה של מוצרים מהעונה הקודמת. על אף שהקולקציות מתחלפות, התכשיטים הם ברובם קלאסיים ויתאימו לשנים קדימה. לכן אם הצעת נישואין עומדת על הפרק – תשקלו בחיוב לעשות סיבוב באתרי החברות שבדרך כלל מאפשרות רכישה אונליין.

אז בין אם אתם בוחרים לדבוק בביגוד והנעלה, לרכוש סמארטפונים או לחכות לעסקת הנדל"ן של חייכם, אין ספק שליום שישי השחור של 2017 יהיה הרבה מה להציע, ואתם רק יכולים להרוויח מכל זה.

וואלה! NEWS בשיתוף אלקטרה מגורים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully