וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברגע האחרון: קבוצת יונייטד שרונה השלימה את מימוש הקרקע בת"א

30.10.2017 / 17:00

קבוצת הרכישה השלימה את התשלום עבור הקרקע במתחם דרום הקריה. התשלום, על סך 1.06 מיליארד שקל, הועבר לקופת המדינה באמצעות רשות מקרקעי ישראל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתחם שרונה בתל אביב/מערכת וואלה!, צילום מסך

קבוצת הרכישה "יונייטד שרונה", שאורגנה על ידי חברת מינהל מגורים ישראל, השלימה היום (שני) את התשלום עבור הקרקע לבניית פרויקט המגורים והמסחר במתחם דרום הקריה בשרונה שבתל אביב.

התשלום, על סך 1.06 מיליארד שקל, הועבר לקופת המדינה באמצעות רשות מקרקעי ישראל. סכום זה מהווה 85% מסך העלות על הקרקע- 1.24 מיליארד שקל- שנקבע עם תום המכרז של רשות מקרקעי ישראל במרץ 2016. 15% מסכום התשלום הועברו לאחר זכיית הקבוצה.

את הקבוצה ארגנה חברת מינהל מגורים ישראל, שמאז הזכייה במכרז חתמה עם חברת אלקטרה בנייה על ביצוע הפרויקט ועם משרדי האדריכלים משה צור וסיטי-בי על תכנונו. החברה רשמה הצלחה נוספת, כשלפני כשבוע וחצי מכרה את החניון הציבורי במתחם לאפריקה ישראל ומליסרון, בסך 51 מיליון שקל. הצפי המתוכנן לתחילת הבנייה לפרויקט הוא ברבעון הראשון ל-2018. העברת התשלום המלא בגין הקרקע מהווה שלב מרכזי ומשמעותי ביותר עבור התקדמות הפרויקט.

לפני כשבועיים החליטה יונייטד שרונה שלאחר מימוש הקרקע תוחלף חברת הניהול, ובמקום מינהל מגורים ישראל תיכנס חברת ב.ס.ר. השלמת החילוף מבוצעת בהסכמה מלאה ותוך שיתוף פעולה בין כל הצדדים. מינהל מגורים ישראל ציינה עם השלמת ההליך כי תסייע ככל שיידרש בכל הנושאים המקצועיים שעל הפרק.

על רקע השלמת התשלום על הקרקע אמר מוטי פלד, מנכ"ל ובעלים משותף של מינהל מגורים ישראל: "אנו שמחים על מימושה הסופי של הקרקע לפרויקט הייחודי והיוקרתי, שאת קידומו ותכנונו ליווינו מהיום הראשון לאחר הזכייה במכרז. על אף כל האתגרים, וחרף כל המבקרים שמולם נתקלנו לאורך הדרך, הצלחנו להשלים את התשלום על הקרקע, ולאפשר עבור הרוכשים שלנו להתקדם לעבר מימוש אחד הפרויקטים היוקרתיים ביותר שנראו בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully