וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבית של המחר: מגורי העתיד שנבנים כיום בתל אביב ובשרון

12.12.2017 / 7:32

איכות חיים היא הרבה יותר מדירה מרווחת ומאובזרת. רוכשי הדירות מחפשים כיום מעטפת שכוללת איכות בנייה, עיצוב מוקפד, נוחות, סביבה ירוקה, שירותים שונים, דרכי גישה, חדרי בילוי ופנאי וקהילה. הנה חמישה פרויקטים איכותיים במרכז הארץ שעונים על הדרישות, ואף יותר

הדמיה של פרויקט המגורים רמות השרון ברמת השרון. יוטיוב,
הדמיה של פרויקט רמות השרון ברמת השרון/יוטיוב

הימים בהם שטח הדירה או כיווני האוויר היו קריטיים בבואנו לרכוש בית חלפו מזמן. גם את השאלה אם יש בדירה בוידעם אפשר להכניס לבוידעם. יותר נכון למחסן שבקומה או למחסן שמתחת לבניין. כי דירה כיום היא הרבה יותר מרק דירה, היא מכלול של פרמטרים שבסופו של דבר אמורים לשקף את תפיסת החיים שלנו ולגרום לנו להתעורר מדי בוקר ולישון מדי ערב בסביבה שמספקת לנו איכות חיים.

אם רוצים לשים את האצבע על ההבדל בין סביבת המגורים של האתמול לסביבת המגורים של המחר, נזדקק ליותר ממילה אחת שתתמצת זאת. רוכשי הדירות מחפשים כיום מעטפת שכוללת איכות בנייה, עיצוב מוקפד, נוחות, סביבה ירוקה, שירותים שונים, דרכי גישה, נגישות, חדרי בילוי ופנאי וקהילה. איכות חיים היא הרבה יותר מדירה מרווחת ומאובזרת, וזאת מתוך הבנה של צרכי הפרט והמשפחה, במטרה ליצור סגנון חיים איכותי התואם את קצב החיים המודרני.

אותם מתחמי מגורים אשר יוצרים מעין שכונה פרטית בתוך השכונה, מספקים לדיירים מכלול אפשרויות שבניין בודד מתקשה לספק. הנה כמה מתחמי מגורים בגוש דן ובאזור השרון, שמאפשרים הצצה לסביבת המגורים המודרנית.

פרויקט נווה זמר ברעננה

איפה: בצפון רעננה, בין רחוב ויצמן מדרום לקריית ההייטק ממזרח ושכונת קריית שרת ממערב.

מה בתכנון: שמונה בניינים בני שש קומות המאופיינים בארכיטקטורה אירופאית בעיצובו של האדריכל הנודע אילן פיבקו. במתחם המגורים דירות גדולות ומעוצבות בנות 4, 5 ו-6 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים עם קומת גג, כשביניהם פיאצה ופינות ישיבה פרטיות.

מה מיוחד בו: רעננה נהנית בשנים האחרונות מפריחה נדל"נית ומתחם המגורים הזה הוא חלק מהפיתוח בחלק הצפוני של העיר, כשדייריו נהנים מקרבה לאזור בילויים ומסעדות, מרכז הייטק ופארק רעננה, ונהנים ממגורים באווירה כפרית שקטה וירוקה. שבילים פנימיים מחברים את המתחם לפארק ולשטחים הציבוריים בשכונה, במרחק של כמה דקות נסיעה מגיעים לתחנת רכבת רעננה מערב והחיבור העתידי לכביש 531 יאפשר לתושביה להגיע לתל אביב במהירות.

רמות השרון ברמת השרון

הפרויקט מקיים הלכה למעשה את תפיסת ה-FamilyClub החדשנית לפיה שכונת המגורים היא מעין מועדון דיירים אקסקלוסיבי המציע עולם שלם של פעילויות

איפה: רחוב החלוץ ברמת השרון.

מה בתכנון: ארבעה מגדלים בני 23 ו-26 קומות מהם נשקף נוף יפהפה המגיע עד קו הים במערב, כשאותם מגדלים נבנים מעל מרחב קהילתי בשטח של עשרה דונמים, היוצר מתחם מגורים מודרני וחדיש. הדירות, בנות 4,5,6 חדרים, מותאמות לצרכי הדיירים, והמרפסות שלהן, בשטח של עד 40 מטרים רבועים, כוללות מפתח יציאה מלא היוצר חלל משפחתי ענק.

מה מיוחד בו: מדובר בפרויקט שמקיים הלכה למעשה את תפיסת ה-FamilyClub החדשנית לפיה שכונת המגורים היא מעין מועדון דיירים אקסקלוסיבי המציע עולם שלם של פעילויות תרבות, פנאי והעשרה בכל ימות השבוע ולכל הגילאים – מילדים ונוער ועד לבני הגיל השלישי. פרויקט רמות השרון כולל פארק ירוק ורחב ידיים, מתקנים ושטחים ציבוריים שבהם חדרי כושר, חדרי אירועים, חדרי קולנוע, ג'ימבורי, חדרי משחקי מחשב, קירות טיפוס, מתחמים ליוגה ופילאטיס, טרקלין דיירים, סטודיו לחוגים ועוד. כל אלה צפויים לשנות את פניה של שכונת מורשה לחלוטין, ולהפוך אותה לנוחה, מודרנית ואיכותית ומעבר לכך - לשכונה שיוצרת קהילה.
כתושבי רמת השרון, דיירי המתחם יוכלו ליהנות מבתי הקפה, חנויות המעצבים, מרכז הטניס ומוקדי הפנאי והבילוי בעיר, וכן ממגורים בפרויקט יוקרתי ששם דגש על פיתוח סביבתי מוקפד ומתן שפע של אפשרויות בילוי ושירותים לאלה הגרים בו.

"בית הנערה" בהוד-השרון

איפה: הפרויקט מתוכנן להיבנות בחלק הדרום מערבי של הוד השרון, ולהתווסף לשכונה קיימת שמאופיינת כרגע בבתים פרטיים ורחובות שקטים. התכנית משתרעת על פני שטח של כ-620 דונם, בין רחוב התכלת ממזרח, רחוב התכלת, רחוב הפרדס מדרום ורחוב הבנים מצפון.

מה בתכנון: אמנם התכנית עדיין על הנייר, אבל בסופו של דבר ייבנו כ-2,500 יחידות דיור כשחמישית מהן הן דירות בגודל של כ-80 מ"ר המתאימות לזוגות ומשפחות צעירות.

מה מיוחד בפרויקט: "בית הנערה" הוא שמה של פנימייה לנוער במצוקה שהייתה פעילה עד 2003 ואחרי שנים שבהם עמד המבנה נטוש הוא אמור לעבור שיפוץ, ולהוות חלק מתכנית הכוללת כ-185 דונם שטחי ציבור והקמת פארק שיחובר לפארק ארבע העונות. הפרויקט עתיד לקום כחלק משכונה שקטה הקיימת באזור כיום, ומאפיינת ברחובות שקטים ובבתים צמודי קרקע. השמירה על סגנון החיים הכפרי, יחד עם שימור המבנים ההיסטוריים הקיימים בה ושילובה ברשת הפארקים העירונית אמורים להפוך את מתחם המגורים לכזה שיוצר שכונה "כפרית" עם הנוחות שמספקת העיר שסביבה.

כוכב הצפון - H ספורטק TLV

איפה: בשכונת כוכב הצפון, בין סמינר הקיבוצים במזרח, לרחוב לוי אשכול במערב, כששדרות רוקח תוחמות את המתחם מדרום.

מה בתכנון: שני מגדלי יוקרה בני 25 קומות ובהם 83 יחידות דיור בנות 4 ו-5 חדרים, דופלקסים, מיני-פנטהאוזים ופנטהאוזים.

מה מיוחד בו: מי שעובר בשדרות רוקח כיום יכול לראות דחפורים מכינים את הקרקע לקראת בניית הפרויקט, שמהווה מתחם מגורים עירוני שיעניק לתושביו את תל אביב מכמה זוויות. הנוף הפנורמי מהדירות משקיף גם אל חוף הים והנמל, קו הרקיע העירוני מדרום ושכונותיה הירוקות של רמת אביב ממזרח ומצפון. בין המגדלים ייבנה מיני-קאנטרי ובו בריכת שחיה, חדר כושר חדשני ומגוון פעילויות לרווחת הדיירים. כשפארק הירקון במרחק חציית כביש, מרכז תל אביב במרחק נסיעה קצרה ומתחם המגורים מספק נוחות ואיכות חיים, הרי שמדובר במקום המתאים לאלה שרוצים ליהנות מחיים בעיר הגדולה.

מגדלי הצעירים בתל אביב

איפה: מתחם בן כ-10 דונם בין רחוב מנחם בגין לנתיבי איילון, בסמוך לרחוב ארלוזרוב ומסוף רכבת מרכז.

מה בתכנון: זוג מגדלים מפוארים בעלי קווים מעוגלים בני 40 ו-46 קומות שביניהם מחבר גשר, ובהם 486 יחידות בנות 2, 3, 4 ו-5 חדרים, פנטהאוזים ודירות פאר, אשר יוצרים תמהיל הפונה לאוכלוסייה הרחבה – מזוגות צעירים ובני הגיל השלישי ועד לבעלי משפחות. התכנון כולל חמש קומות של משרדים כשבסיס המגדלים הוא מרכז מסחרי גדול ובו מסעדות, בתי קפה, בנקים וחנויות, וכן מנהרת תנועה ייעודית מאיילון ישירות לחניון המגדל.

מה מיוחד בו: הפרויקט מושלם עבור אלה שרוצים להרגיש את הקצב והאדרנלין של תל אביב, ליהנות מקרבה לצירי התחבורה המרכזיים בגוש דן ולקבל קניון ושירותים רבים מתחת לבית.

לפרטים נוספים על השכונה הפרטית של רמת השרון לחצו כאן

מגדלי מגורים תל אביב. יותם רונן
מגדלי מגורים שמאפשרים להסתכל על תל אביב מלמעלה/יותם רונן
וואלה! NEWS בשיתוף רמות השרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully