וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונייטד שרונה מכרה חניון לאפריקה ישראל ומליסרון

19.10.2017 / 20:41

מינהל מגורים ישראל בבעלות מוטי פלד דיווחה כי מכרה את החניון הציבורי שייבנה בפרויקט במתחם שרונה בתל אביב. היקף העיסקה מעל 51 מיליון שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתחם שרונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר שינוי המבנה הארגוני בקבוצת הרכישה יונייטד שרונה, מדווחת חברת מינהל מגורים ישראל בבעלות מוטי פלד כי מכרה לחברות הנדל"ן אפריקה ישראל ומליסרון את החניון הציבורי שיבנה בפרויקט, במתחם שרונה בת"א. העסקה שנחתמה מול חברת מינהל מגורים ישראל, מארגנת הקבוצה, היא בהיקף של מעל 51 מיליון שקלים כש- 100% מהתמורה תשולם מההון העצמי של החברות.


על פי הדיווח, הרוכשות צפויות להעביר את מלוא הסכום אל קופת קבוצת הרכישה באופן מידי. את המו"מ מתחילתו ועד השלמתו הובילה מטעם יונייטד שרונה חברת מינהל מגורים ישראל.

החניון הציבורי בפרויקט 'יונייטד שרונה' כולל 268 חניות וממוקם במרתפי הפרויקט, קומות 2- ו- 3-, מעל החניון המוקצה לדיירי הפרויקט. העסקה אושררה באסיפה הכללית של קבוצת הרכישה 'יונייטד שרונה'.

קבוצת הרכישה 'יונייטד שרונה' צפויה להתחיל בתחילת שנת 2018 את עבודות הדיפון והחפירה. את הפרויקט תכננו במשותף משרדי האדריכלים משה צור ומשרד CITYBEE אדריכלים, ויבנה ע"י חברת אלקטרה בנייה.

יצויין כי קבוצת אפריקה ישראל ומליסרון בונות 2 מגדלים ברח' הארבעה, בסמוך לקבוצת הרכישה, והחניון ישרת את לקוחות ואורחי שני הפרויקטים הסמוכים.

ב.ס.ר תהייה חברת הניהול בפרויקט

"העסקה עם מליסרון ואפריקה ישראל היא צעד חשוב אותו מבצעת קבוצת 'יונייטד שרונה' לקראת מימוש הקרקע והתחלת שלב הביצוע בפרויקט"

עם החתימה על העסקה אמר מוטי פלד, בעלים ומנכ"ל משותף של חברת 'מינהל מגורים ישראל' שארגנה את 'קבוצת יונייטד שרונה': "העסקה עם מליסרון ואפריקה ישראל היא צעד חשוב אותו מבצעת קבוצת 'יונייטד שרונה' לקראת מימוש הקרקע והתחלת שלב הביצוע בפרויקט. אנחנו שמחים ונרגשים לקראת ביצוע פרויקט היוקרה במיקום הכי נחשק בתל אביב".

לאחר השלמת מימוש הקרקע, תיכנס חברת ב.ס.ר כחברת הניהול בפרויקט, כאשר מינהל מגורים ישראל תלווה את התהליך ותסייע ככל שיידרש עד השלמתו הסופית של הפרויקט. על רקע כניסת חברת ב.ס.ר אמר פלד כי "אנו שמחים שהצלחנו למצוא פתרון איכותי עבור הרוכשים שיאפשר את מימוש הקרקע והפרויקט בצורה המיטבית. בתקופה הקרובה נרתם ונסייע ככל שיידרש על מנת שהמימוש יצליח וייצא לפועל, כשמטרתנו, כפי שתמיד הייתה, היא לפעול למען הרוכשים".

בפרויקט 'יונייטד שרונה' מתוכננות להיבנות כ-400 יחידות דיור בנוסף לשטחי משרדים ומסחר. הפרויקט יכלול שלושה מגדלי מגורים בני 37 קומות שלמרגלותיהם 'שדרות שרונה' - מתחם מסחרי עם בתי קפה וחנויות בוטיק ומעליהם מרכז עסקים. בקומות העליונות של המגדלים ייבנו פנטהאוזים יוקרתיים. הפרויקט יתמזג בנוף האורבני של סך היקף הבנייה כ-100,000 מ"ר, מתוכם כ-40,000 מ"ר שטחי מרתף וכ-60,000 מ"ר שטחים עיליים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully