וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיכון ובינוי נדל"ן זכתה במכרז למתחם הקרקע הראשון באור ים

17.10.2017 / 12:28

החברה בשליטת שרי אריסון תבנה 660 יחידות דיור בשכונה החדשה שצפויה לקום באור עקיבא. על פי התכנון, צפויים להיבנות בשכונה גם קריית ספורט, אתרי בילוי ופנאי, גינות קהילתיות ומגרש אתגרי לאופניים, לצד שני אגמים אקולוגיים

הדמיה אור ים. Viewpoint,
הדמיית הפרויקט/Viewpoint

חברת שיכון ובינוי נדל"ן, בשליטת שרי אריסון, זכתה במתחם הקרקע הראשון בשכונת אור-ים באור עקיבא, וצפויה להקים כ-660 יחידות דיור, לצד כ-1,800 מ"ר מסחר. החברה זכתה בשלושה מתוך ארבעה מתחמים לבנייה רוויה ששיווקה החברה לפיתוח קיסריה, במסגרתם שווקו סך הכל כ-1,000 יחידות דיור. גם חברת יורו ישראל זכתה במכרז באחד המתחמים בקרקע להקמת 90 צמודי קרקע בשכונה.

אור ים היא שכונה חדשה המשתרעת על שטח של למעלה מ- 1,000 דונם בין כביש 2 לכביש 4, בין צומת פלי"ם בדרום לבין מחלף אור עקיבא בצפון. השכונה מתוכננת להכיל כ-3,500 יחידות דיור ועל פי פרטי המכרז, הבניינים שיוקמו על ידה יהיו בגובה של 6-17 קומות.

על פי התכנון, צפויים להיבנות בשכונה גם קריית ספורט, אתרי בילוי ופנאי, גינות קהילתיות ומגרש אתגרי לאופניים, לצד שני אגמים אקולוגיים. בחברה ציינו כי פיתוח התשתיות והשטחים הירוקים בפרויקט מבוצעים על ידי החברה לפיתוח קיסריה, בשיתוף עיריית אור עקיבא. את מבני הציבור מקימה העירייה.

תמיר דגן, מנכ"ל שיכון ובינוי נדל"ן, התייחס לזכייה ואמר: "שמחים מאוד על זכייתנו במתחם הראשון שייבנה באור ים. אנו מאמינים גדולים בפוטנציאל שטמון בפרויקט כולו ובמתחמים בהם זכינו, וחושבים שנוכל להביא בו לידי ביטוי את ניסיוננו הרב בבניית סביבת מגורים חדשנית וירוקה, ששמה דגש על ערכי קיימות וסביבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully