וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבית היקר ביותר בעולם מוצע למכירה בדרום צרפת - מה המחיר?

14 חדרי שינה מלכותיים, אולם נשפים, בריכת שחייה אולימפית ואורוות עבור 30 סוסים. האחוזה ההיסטורית "לה סדרה", שהייתה שייכת ליצרנית הליקר היוקרתי "גראן מרנייה", נמכרה בשנה שעברה לקמפרי האיטלקית - שמוכרת אותה כעת תמורת סכום אסטרונומי

הבית היקר ביותר בעולם - בדרום צרפת. GettyImages
פאר שנשאר מימי תקופתו של המלך הבלגי/GettyImages

באזור הפסטורלי של דרום צרפת, בין ניס למונקו, על רקע נופו הכחול של הים התיכון, נבנתה לפני 187 שנים אחוזה מפוארת. היא שוכנת בעיירה קטנה הנקראת סן-ז'אן-קאפ-פרה שבריביירה הצרפתית, והדייר הראשון שזכה להתגורר בה היה המלך הבלגי ליאופולד השני. ב-1924 נרכשה האחוזה על ידי משפחת מרנייה-לאפוסטול - יצרנית האלכוהול והליקר היוקרתי. 80 שנים הייתה האחוזה המפוארת בידי המשפחה האמידה, ובשנה שעברה רכשה יצרנית המשקאות האיטלקית, חברת דווידה קמפרי-מילאנו, את קבוצת גראן מרנייה, וכחלק מהעסקה קיבלה לידיה לא רק את מותג הליקר הפופולרי - אלא גם את הווילה ההיסטורית.

האחוזה, שזכתה לשם "וילה לה סדרה" (Villa Les Cèdres) מוקפת ב-140 אלף מ"ר של גנים בוטניים וכוללת 14 חדרי שינה מפוארים בסגנון מלכותי, אולם נשפים ובריכה אולימפית. הצמחייה והמדשאות המטופחות שמסביבה כוללות למעלה מ-15 אלף צמחים ו-20 חממות המכילות צמחייה טרופית. כמו כן, בשטח הנכס החולש על 35 דונם גם אורווה ל-30 סוסים.

לקריאה נוספת:
בכמה תושכר השגרירות הדמיונית של ג'ון לנון בניו יורק?
שוק הנדל"ן מצטנן: אמינם הולם להפסיד הון על ביתו
7 מיליון דולר: ברנאר אנרי לוי מוכר את הבית במרוקו

הבית היקר ביותר בעולם - בדרום צרפת. GettyImages
בשטח האחוזה בריכת שחייה בגודל אולימפי/GettyImages

האחוזה, שמוקפת פסלי אבן ומזרקות, תוחזקה לאורך השנים בצורה מוקפדת על ידי משפחת מרנייה. הרהיטים מימי המלך הבלגי עדיין עומדים, ניצבים בחדרים השונים והצצה בהם מעניקה תחושה של מסע בזמן. נברשות עצומות שמשתלשלות מהתקרה המעוטרת, ציורי שמן עצומים של דיוקנאות ממאות קודמות תלויים על הקירות, שטיחים עצומים, עמודי שיש עם תוספות מוזהבות - כל אלה רק חלק מהחגיגה המפוארת שמחכה לרוכש הפוטנציאלי, שיוכל להרשות לעצמו להיכנס ולהתגורר במקום.

חברת דווידה קמפרי-מילאנו, שכאמור מחזיקה בנכס מזה שנה, מעמידה אותו בימים למכירה תמורת 315 מיליון ליש"ט (כ-410 מיליון דולר). הכוונה העומדת מאחורי העסקה היא לחלוק את ההכנסות עם בעלי המניות של גרנד מרנייה. עם זאת, נראה כי יהיה קשה למצוא רוכשים בשוק הנוכחי.

עוד באותו נושא

תשכחו מביונסה וג'יי זי: הבית היקר בארצות הברית עומד למכירה

לכתבה המלאה
הבית היקר ביותר בעולם - בדרום צרפת. GettyImages
שטח האחוזה והגנים שמסביב חולש על 35 דונם/GettyImages
הבית היקר ביותר בעולם - בדרום צרפת. GettyImages
מכל חלון ופתח רואים את נופו הכחול של הים/GettyImages
הבית היקר ביותר בעולם - בדרום צרפת. GettyImages
אחד מתוך 14 חדרי שינה מפוארים באחוזה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully