וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכה לקב' הרכישה בשרונה: התפוצץ המו"מ יונייטד שרונה-אמפא

שלומית צור

2.10.2017 / 21:40

הקבוצה מנהלת מגעים עם קבוצת בסר שצפויה להעמיד חלופה להמשך ניהול הפרויקט וליווי הקמתו בקרקע של רשות השידור בת"א שנרכשה ביותר ממיליארד שקל. בקבוצת חג'ג' מכחישים כי ניתנה הצעה על-ידם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתחם שרונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

התפוצץ המשא-ומתן בין קבוצת הרכישה יונייטד שרונה לבין חברת אמפא, שהייתה החלופה המובילה להמשך ניהול הפרויקט וליווי הקמתו. ל"גלובס" נודע כי הקבוצה, שזכתה במכרז לקרקע ביותר ממיליארד שקל לפני כשנה וחצי, מנהלת מגעים עם קבוצת בסר, שצפויה להעמיד חלופה לאישור חברי הקבוצה. בקבוצת חג'ג' מכחישים כי ניתנה הצעה על-ידם.

המשא-ומתן עם אמפא נכשל בהמשך לאסיפה שקיימו חברי הקבוצה ביום חמישי האחרון, שם הוצגה לחברים החלופה לפיה אמפא תזרים לקופת הקבוצה 100 מיליון שקל במטרה לעמוד בתשלום לרשות מקרקעי ישראל בגין הקרקע שעליה פעלה רשות השידור במתחם שרונה. זאת בתמורה לניהול הקבוצה והקמת הפרויקט, במקום ניהולה על-ידי המארגן מוטי פלד.

המשא-ומתן עם אמפא עלה על שרטון על רקע הבטוחה שדרשה אמפא, ובשל האווירה הקשה ששררה באסיפה שמקורה בהתנגדותם של חלק מחברי הקבוצה למתווה שאינו יציאה מהפרויקט.

הערב הודיעה נציגות הקבוצה לחברים כי הופסק המשא-ומתן עם אמפא וכי חלופה זו הפכה ללא רלוונטית ועל כן חזרה אל השולחן החלופה לגיוס הכסף החסר באמצעות הלוואה מבית ההשקעות ילין.

"נציגות הקבוצה פועלת כעת במרץ על-מנת להביא לשולחן הצעה חתומה ומשופרת שתענה על צרכי הקבוצה ותאחד סביבה את מרבית חברי הקבוצה. אנו תקווה כי ההתנהלות לצורך אישור חלופה זו יהיה חיובי יותר", נכתב בהודעה הערב.

חברי קבוצת יונייטד שרונה יוזמנו לאסיפה נוספת ב-15 לחודש על-מנת לדון בפרטי החלופות המוצעות. זאת כאשר הזמן להגיע למתווה מוסכם דוחק בקבוצה בשל סך של למעלה ממיליארד שקל אשר יש להעמיד לקופת רשות מקרקעי ישראל בתוך פחות מחודש ימים.

מחברת אמפא נמסר: "בעקבות אסיפת הדיירים הסוערת של קבוצת יונייטד שרונה שהתקיימה ביום חמישי האחרון הציבה אמפא תנאי שההתקשרות עמה תאושר על-ידי 80% מחברי הקבוצה, לפחות. זאת על-מנת לאפשר את הצלחת הפרויקט. כמו כן התגלעו חילוקי דעות מהותיים בעניין הבטוחות למימון. בהיעדר הסכמת הנציגות, אמפא מודיעה שלא תיקח על עצמה את ניהול הפרויקט".

  • עוד באותו נושא:
  • שרונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully