וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראד פיט מגייס משקיעים להקמת ריזורט בקרואטיה במיליארד דולר

השחקן המוערך מצטרף לרשימת הכוכבים שמשקיעים במלונות יוקרה ואתרי נופש מכניסים. הוא מעוניין לפתוח אתר מפואר במדינה, בעזרת משקיעים מאירופה, בהיקף 1.5 מילארד דולר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הנוף שממנו יהנו הריזורטים של בראד פיט/מערכת וואלה!, צילום מסך

בימים אלה השחקן המוערך בראד פיט מוסיף שורה נוספת לקורות החיים שלו. אל תטעו, לא מדובר בתפקיד הוליוודי נחשק, הפעם פיט פוזל לעולם התיירות עם רכישה מפתיעה של שטח נדל"ן בקרואטיה, הנחשבת למדינה יפהפייה המשופעת נופים מגוונים. את ההתעניינות בתחום פיט הפגין בשנה שעברה, אלא שהחודש נראה כי כי המהלך צובר תאוצה.

האדריכל ניקולה באשיץ, הנחשב לסלב מקומי, הצטרף לסיור לוקיישן שערך פיט בעיר הקטנה זאבלה (Zablace), במהלכו עלה כי השחקן מתכנן לבנות אתר יוקרתי במיוחד שיכלול מלון מפואר, מסלול גולף, מסעדות וחנויות בהשקעה של כ-1.5 מיליארד דולר. על פי התוכנית העתידית, או אם תרצו הפנטזיה ההוליוודית, מדובר גם בבניית בתי ספר ומרפאה שפיט חולם להקים במקום, אך בשלב הראשוני מדובר באתר השקעה מכניס.

אף על פי שלא דווח על לוחות זמנים או יריית פתיחה לתחילתו של הפרויקט הגרנדיוזי, קרן ההשקעות השוויצרית, TFI Holding, הספיקה להשקיע כבר 70 מיליון דולר ברעיון. כך שהביקור בריזורט שעתיד להיות בבעלותו של פיט הוא לא בגדר של עשורים קדימה, אלא בר מימוש בקרוב.

לקריאה נוספת:
האהבה מתה: האי שסימל את אהבתם של ברנג'לינה עומד למכירה
החווה של ג'וני דפ בקנטקי לא מצליחה להימכר
למכירה: אי פרטי ופסטורלי בסקוטלנד

בראד פיט, גלובוס הזהב. AP
פוזל גם לתחומים אחרים. בראד פיט עם הפנים לקרואטיה/AP

פיט מצטרף לרשימה המתארכת של כוכבים המשקיעים יותר ויותר בפלח תיירות היוקרה, בהם רוברט דה נירו, שפתח את מלון "גריניץ'" בניו יורק, מתכנן לפתוח מלון בוטיק נוסף בקובנט גארדן, ובכוונתו להקים מחדש את מועדון K-Club באיים הקריביים. כוכב המגרש הירוק כריסטיאנו רונאלדו חשף אף הוא את המלון החדש שלו בליסבון מוקדם יותר הקיץ, ולאונרדו דיקפריו גילה בשנה שעברה את תוכניותיו לבניית ריזורטים אקולוגיים באיים הקריביים.

עוד באותו נושא

סופת ההוריקן אירמה מחקה כליל את הריזורטים היקרים ביותר בעולם

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לוקיישן טוב להשקעה -Zablace בקרואטיה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כך יראה החופש אצל בראד פיט/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully