וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשארת בעיר: אמדוקס חתמה על הסכם שכירות ל-10 שנים ברעננה

23.7.2017 / 15:18

ענקית ההיי טק, ששקלה לצאת מהעיר שבשרון, חתמה על הסכם חדש עם קרן ריט 1 ושותפותיה במתחם שבו שהיא שוכנת, לאחר שהחוזה הנוכחי אמור היה להסתיים ב-2019

אמדוקס. Google street view, צילום מסך
לא הולכת לשום מקום. מטה חברת אמדוקס ברעננה/צילום מסך, Google street view

חברת ההיי טק אמדוקס ישראל, שחיפשה בתקופה האחרונה משכן חדש, נשארת ברעננה. החברה חתמה על הסכם שכירות ל-10 שנים במתחם שבו היא שוכנת כיום עם קרן ריט 1 ושותפיה. הכנסותיה של ריט מההשכרה צפויות לעלות כבר מיולי 2017 ל-41 מיליון שקל בשנה, לעומת כ-35 מיליון שקל בשנה בהסכם הקודם, שהיה אמור לפוג בסוף 2019.

החברה, ששוכרת כ-76 אלף מ"ר מקרן ההשקעות במקרקעין, קבוצת ס.ע.ן זהב וחברת סאנפלאוור, קיבלה אופציה להפסיק את ההסכם בהודעה מראש של חמש שנים.

באמדוקס ציינו כי "החברה בוחנת מספר אלטרנטיבות שונות לגבי הקמת קמפוס עתידי, במטרה לשפר את סביבת העבודה עבור עובדיה; וכי מאחר שבסוף 2019 יסתיים חוזה השכירות - החליטה להאריך אותו ובמקביל תמשיך לבחון אלטרנטיבות שונות, כאשר חוויית העובד עומדת לנגד עיניה".

שמואל סייד, מנכ"ל ריט 1, הוסיף כי "אמדוקס ישראל היא שוכרת ותיקה ומרכזית של ריט 1, ואנו שמחים על החלטתה להאריך את שהותה במתחם רעננה. כיום זהו מתחם העסקים המרכזי של אזור השרון, אשר נהנה מנגישות תחבורתית עם פתיחתו של כביש 531".

הוא הוסיף כי "פתיחת תחנת רכבת בתחילת 2019 תהפוך אותו לאחד ממרכזי העסקים הבודדים בישראל עם רכבת צמודה לפארק תעסוקה משמעותי. אנחנו מאמינים שחלק ניכר מהתפתחות התעסוקה בעשורים הקרובים, בדומה לניסיון מארצות מפותחות אחרות, יקרה בצמוד למערכות הסעת המונים כדוגמת הפארק שלנו ברעננה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully