וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחיר למשתכן: נסגרה ההרשמה להגרלה הגדולה; 90% ממשקי הבית נרשמו

10.7.2017 / 11:25

41,856 משקי הבית זכאים נרשמו להגרלה במסגרת תוכנית הדיור המוזל. היישובים הכי מבוקשים: ראשל"צ, הרצליה, מודיעין, בית שמש ויבנה. ואיפה הסיכוי הכי גבוה לזכות?

עריכת וידאו:ניר חן

ההגרלה הגדולה של תוכנית "מחיר למשתכן" נסגרה אמש (ראשון) בחצות. על פי נתונים של משרדי האוצר והשיכון, 41,856 משקי הבית זכאים נרשמו להגרלה, שהם למעלה מ-90% מסך הזכאים.

הישובים אליהם נרשמו המשפחות הרבות ביותר לפי סדר יורד הם: ראשון לציון (13,163), הרצליה (11,692), מודיעין (11,515), בית שמש (11,063) ויבנה (8,088). בקרב היישובים המבוקשים ביותר על ידי משפחות בני מקום, נכללים ראשון לציון, בית שמש, הרצליה, נתניה, חיפה ומודיעין.

מתוך כלל היישובים, הישוב עם יחס הזכייה הגבוה ביותר הוא היישוב טירת כרמל, שם עמד פער מזערי של 25 לטובת הדירות. בשאר ערי הפריפריה, היו בממוצע שני מתחרים על כל דירה.

מחיר למשתכן הגרלה נדלן. צילום: משרד הבינוי והשיכון,
מקור: משרד הבינוי והשיכון/צילום: משרד הבינוי והשיכון

ממשרדי האוצר והבינוי נמסר: "שיעור ההרשמה הגבוה מעיד על אמון גדול בתוכנית. כעת במשרד הבינוי והשיכון יערכו בדיקות מקיפות כדי להבטיח הגרלות הוגנות ומוצלחות".

נזכיר כי תוצאות ההגרלות יפורסמו ב-14 באוגוסט ובמקביל יישלחו הודעות לנרשמים. הגרלה נוספת גם לזכאים מסדרה ב' (כלומר זכאים שנרשמו לתוכנית מחיר למשתכן אחרי אוגוסט 2016) תיפתח בחודש אוקטובר.

עם סגירת ההגרלה אמר שר האוצר, משה כחלון: "הזוגות הצעירים הוכיחו שהם קבוצת הלחץ החזקה במדינת ישראל. הזוגות שלא זכו בהגרלה הזאת יזכו בהגרלה הבאה של 15 אלף דירות נוספות. אנחנו לא נעצור ונציף את השוק בעשרות אלפי דירות מוזלות בכל רחבי הארץ. האמון של הזוגות הצעירים בתוכנית מחמם את הלב".

גלנט הוצג כמספר 2 של כחלון: "עשיתי שגיאות בהתנהלותי". יותם רונן
שר האוצר, משה כחלון, ושר הבינוי והשיכון, יואב גלנט/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully