וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרויקט של תשובה בדרום ת"א: עלייה של כ-30% במחירים תוך שנתיים וחצי

25.4.2017 / 10:30

חברת אלעד ישראל מגורים השיקה את שלב ב' בפרויקט "פארק תל אביב" בשכונת הארגזים, ליד פארק מנחם בגין. בעוד בשלב א' עלתה דירת 3 חדרים החל מ-1.3 מיליון שקל, כיום המחיר מתחיל ב-1.9 מיליון שקל. כ-75% מהרוכשים קנו דירה בפרויקט לצרכי מגורים

שלב ב' פרויקט פארק תל אביב TLV ת"א נדלן נדל"ן. 3 דוויזן,
הדמיית פרויקט פארק תל אביב/3 דוויזן

חברת אלעד ישראל מגורים מקבוצת יצחק תשובה השיקה הבוקר (שלישי) את שלב ב' בפרויקט "פארק תל אביב". הפרויקט ממוקם בצמוד לפארק מנחם בגין (פארק דרום), בסמוך לשכונות הארגזים ועזרא בדרום-מזרח תל אביב. הוא יצא לדרך לפני כשנתיים וחצי, אז מחיר התחלתי לדירה בשלב א' עמד על 1.28 מיליון שקל. כיום משווקות דירות בשלב ב' במחיר התחלתי של 1.93 מיליון שקל - עלייה בשיעור של כ-50%. בסך הכול מדובר בעלייה של כ-30% בשקלול של כל הדירות שנמכרו בשלב א' לעומת שלב ב'.

לקריאה נוספת:
הצטננות בשוק הנדל"ן: ירידות חדות במכירת דירות
הפועלים הסינים באים - אבל ענף הבנייה הישראלי עדיין בסיכון
צפו: עיריית ת"א הרסה את הפטריות בכיכר אתרים בגלל סיכון הנדסי

במסגרת שלב ב' יוקמו 5 בנייני מגורים בני 17 קומות כל אחד, שיכללו 370 יחידות דיור בהשקעה של כ-500 מיליון שקל. כמו כן, ייסלל רחוב משה דיין, אשר יחבר את השכונה לראשונה לדרך השלום ולדרך חיים בר-לב שמוביל לכביש 4 ולנתיבי איילון. מועד תחילת אכלוס משוער בתוך כ-30 חודשים. בסך הכול יכלול הפרויקט 8 בניינים עם 570 דירות.

בנוסף, הציגה היום החברה את המתחם הצפוני של השכונה, שעתיד לכלול כ-20 בניינים ומתחם מסחרי בשטח של כ-20 אלף מ"ר. על פי אלעד מגורים, עד כה נמכרו 380 יחידות דיור בהיקף של 740 מיליון שקל תוך 29 חודשים, כאשר כ-75% מהרוכשים קנו דירות למטרות מגורים והשאר לצורך השקעה.

בשלב ב' של הפרויקט דירות 3 חדרים בשטח של 80 מ"ר עם מרפסת יעלו, כאמור, החל מ-1.93 מיליון שקל; דירות 4 חדרים בשטח של 97 מ"ר עם מרפסת בשטח של 11 מ"ר יעלו החל מ-2.27 מיליון שקל; דירות 5 חדרים בשטח של 116 מ"ר עם מרפסת דומה יעלו החל מ-2.59 מיליון; ודירות בשטח של 96 מ"ר עם מרפסת בשטח של 50 מ"ר, גינה בשטח של 125 מ"ר ומרתף יעלו החל מ-3.15 מיליון שקל.

רונן יפו, מנכ"ל אלעד ישראל מגורים, אמר היום: "השכונה לא מיצתה עדיין את הפוטנציאל הגלום בה ואנחנו רק בתחילת הדרך של הפיתוח וההתחדשות שלה. אני מאמין שתוך מספר שנים, אזור פארק תל אביב יהפוך לאחת השכונות האטרקטיביות והמובילות בעיר, ותהווה בית קבע למשפחות צעירות שמחפשות הזדמנות אמיתית לגור בתל אביב".

שלב ב' פרויקט פארק תל אביב TLV ת"א נדלן נדל"ן. 3 דוויזן,
הדמיית הפרויקט/3 דוויזן
שלב ב' פרויקט פארק תל אביב TLV ת"א נדלן נדל"ן. 3 דוויזן,
מבט מלמעלה על השכונה/3 דוויזן
פרויקט פארק תל אביב. הילה ציאון, מערכת וואלה!
מבט מהפנטהאוז אל פארק מנחם בגין/מערכת וואלה!, הילה ציאון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully