וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אני הולך: מכרז ל-114 יח"ד מוזלות בבית שאן - כמה תעלה דירה?

6.4.2017 / 14:55

האוצר יפרסם אחרי פסח מכרז מחיר למשתכן בעיר הצפונית במחיר של עד 5,000 שקלים למ"ר. המשמעות: דירת 80 מ"ר תעלה כ-400 אלף שקל - נמוכה ב-40% ממחיר השוק

שר האוצר משה כחלון סיור בית שאן מחיר למשתכן נדלן נדל"ן. משרד האוצר, מערכת וואלה! NEWS
שר האוצר, משה כחלון, בסיור בבית שאן, היום/מערכת וואלה! NEWS, משרד האוצר

משרד האוצר הודיע היום (חמישי) כי לאחר חג הפסח יפרסם מכרז מחיר למשתכן בשכונת האקליפטוס בבית שאן. המכרז יכלול 114 יחידות דיור מוזלות במחיר של עד 5,000 שקל למ"ר, כלומר דירת 3 חדרים בשטח של 80 מ"ר תעלה החל מ-400 אלף שקל.

לשם השוואה, דירת 3 חדרים חדשה בבית שאן עולה כיום כ-670 אלף שקל על פי אתר מדלן. המשמעות - מדובר בהנחה בשיעור של כ-40%. דירות 3 חדרים מיד שנייה, אגב, עולות בממוצע כ-430 אלף שקל.

את ההודעה מסר שר האוצר, משה כחלון, בסיור שערך בבית שאן עם ראש העירייה, רפי בן שטרית. כחלון הסביר כי המכרז ייצא בעקבות מענק בסך של 6.3 מיליון שקל שיעביר המשרד לטובת העמקת סבסוד הפיתוח מעבר לסבסוד הקיים למחיר למשתכן ולאזורי עדיפות.

בסיור היום אמר כחלון: "הזוגות הצעירים בבית שאן צריכים ליהנות מאותה הזדמנות שמקבלים הזוגות הצעירים בראשון לציון, מודיעין והרצליה - לרכוש דירה ראשונה בהנחה של עשרות אחוזים ממחיר השוק".

הוא חזר והבהיר כי "הניסיונות של גורמים בעלי אינטרסים זרים להכפיש את התכנית לא יסיטו אותנו מלדאוג לצעירים. האחריות על דיור במחיר הוגן עבורם היא של המדינה, ולאחר עשור של משבר דיור מתמשך היא סוף סוף דואגת להם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully