וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רד בינת נכסים מקימה מתחם עבודה שיתופי ברמת החייל

אלפי אליהו שאולי

22.2.2017 / 9:52

המתחם ייפתח באפריל הקרוב ויכלול 100 עמדות עבודה ומשרדים להשכרה לטווח קצר. מחיר התחלתי לעמדה: 900 שקל לחודש. השקעת בינת במיזם: מעל- 2.5 מיליון שקל

האבז. גלובס
הדמיה: טוטם הדמיות)/גלובס

חברת רד בינת נכסים, מקבוצת רד בינת, מצטרפת לתחום חללי העבודה ותשיק בחודש אפריל את hubz, מתחם עבודה שיתופי קריאטיבי במגדלי זיו ברמת החייל שישתרע על פני שטח של 800 מ"ר ויכלול כ-100 עמדות עבודה. בהקמת המתחם ובעיצובו, הושקעו למעלה מ- 2.5 מיליון שקל.

מתחם העבודה יציע לשוכרים חדרי משרדים מרווחים, עמדות קבועות במרחב עבודה משותף (open space), ועמדות עבודה על בסיס מקום פנוי. hubz יפעל במתכונת של 24/7, ויכלול מעטפת שירותים מלאה, צוות תמיכה ושירותי מזכירות. השוכרים ייהנו מחדרי ישיבות מצויידים, מטבח מאובזר, פינות ישיבה ואירוח. מחירי השכירויות יתבססו על מודל שכירות חודשי של החל מ-900 שקל לחודש.

מדובר בשטח 800 מ"ר, כמחצית מהקומה החמישית בבניין C במתחם "מגדלי זיו" ברמת החיל. על פי המתווה המתוכנן, תשכיר החברה חללי עבודה בשטח שנע בין 8 מ"ר ל-23 מ"ר במחיר של החל מ-900 שקל לחודש. מחיר זה יכלול את שטח העבודה כמו גם מעטפת שירותים שתכלול צוות תמיכה ושירותי מזכירות, מחדרי ישיבות, מטבח, פינות ישיבה ואירוח.

חישוב פשוט מעלה כי דמי השכירות משקפים 112.5 שקל למ"ר בעבור המחיר המינימלי לשטח הקטן ביותר. על פי נתוני קבוצת נת"מ העוסקת בשירותי נדל"ן ומפרסמת מדד מחירים למגדלי משרדים, דמי השכירות הממוצעים ברמת החיל עומדים על טווח שבין 60 ל-90 שקל למ"ר תלוי בגודל הנכס, באיכות הבנייה, הוותק של הבניין ורמת הגימור של המשרד.

נזכיר כי חללי העבודה המשותפים כוללים במחיר את כל השירותים הנוספים, כולל חשמל, ארנונה אינטרנט וכד', אך עדיין ההפרש יכול להסביר את התמריץ הכלכלי של חברות המחזיקות בנדל"ן מניב ללכת לכיוון זה.

זוהר סגל סמנכ"ל קבוצת נת"מ, התייחס לנושא ואמר: "בהתייחס לדמי השכירות במתחם החדש במגדלי זיו , מדובר במחיר אמיתי וריאלי, בהנחה כמובן, שהוא כולל שירותים כגון ארנונה וחשמל. כיום קיים מחסור אדיר במשרדים קטנים לצד עליה בביקושים להשכרתם, בייחוד בסביבה העסקית של רמת החייל. בעלי מקצועות קטנים ואנשי הייטק אוהבים את הסביבה העסקית של עבודה במשרד שיתופי ומעבר לסביבה עסקית שמחליפה עבודה מהבית, היא מאפשרת להם ליצור שיתופי פעולה עם בעלי עסקים דומים או משלימים להם".

נציין כי המחיר אינו כולל מקום חניה ומהחברה נמסר כי השוכרים יוכלו לעשות הסדר חניה נפרד בחניון התת קרקעי של המגדל. במקביל, השוכרים יוכלו לעשות שימוש ללא עלות במתחם מקורה ונעול בחניון לאכסון אופניים הכולל עמדות הטענה לאופניים חשמליות. עוד נציין כי מחיר השכירות החודשית כולל גם את דמי הניהול במגדל. השטח אותו מייעדת החברה לצורך המתחם החדש עתיד לכלול כמאה עמדות עבודה. עוד הוסיפו בחברה כי קיימת אפשרות להרחבת המתחם לשטחים נוספים בבניין בהמשך.

רונן אילון, מנכ"ל רד בינת נכסים: "הקונספט של מתחמי העבודה המשותפים מתבסס על מודל שכירות גמיש ונטול סיכונים והמהווה חיסכון כספי לשוכר, בשילוב עם משרדים מעוצבים ברמה גבוהה ומעטפת שירותים מלאה הדרושה לכל עסק באשר הוא. אנחנו מאפשרים לכל יזם, או בעל עסק קטן סביבת עבודה איכותית ויציבה, נטולת הדאגה שבהתעסקות בנושאים הבירוקרטים והמשפטיים הכרוכים בשכירת נכס ותפעולו.

"ההחלטה על הקמת המתחם ברמת החייל, התבססה על סקרים שערכנו וגילו דרישה גבוהה למתחם דווקא באזור זה, המאפשר גישה לליבת העסקים והייטק של תל-אביב מבלי להיכנס למרכז תל-אביב הסואן", הוסיף אילון.

לצד מעטפת השירותים המלאה, הכוללת חיבור לאינטרנט מהיר, חשמל, מים, ארנונה, ניקיון, שירותי מזכירות, חנייה ועוד, השוכרים יוכלו לקבל גם ייעוץ עסקי, משפטי וחשבונאי וכן יוכלו להיפגש עם מגוון מנטורים עיסקיים, חלקם מבית קבוצת רד- בינת ושותפיהם.

תחום השכרת המשרדים לטווח קצר, זכה לשם הגנרי WEWORK שהיא החברה המובילה בתחום. למרות זאת, נראה שמתחמים שכאלה צצים כפטריות אחרי הגשם. לאחרונה נכנסו לתחום חברת פאוורבול המפעילה כ-2,000 מ"ר בנס-ציונה, חברת אורבן פלייס המפעילה משרדים שכאלה בגודל כ-1,000 מ"ר ברחוב רוטשילד בתל-אביב ועוד כ-3,000 מ"ר במגדל שלום, פרויקט אייקה היוקרתי בדרום תל-אביב המשלב מגורים ומשרדים במתכונת שכזאת ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • רמת החייל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully