וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפצים? מחשבון חדש יאפשר לכם לחשב את העלויות

10.1.2017 / 8:31

מדי שנה מתנהלים בישראל 275 אלף תהליכי שיפוצים שיחדיו מרכיבים שוק בשווי 13.3 מיליארד שקל. מחשבון השיפוצים מאפשר לקבל הצעות מחיר לביצוע השיפוץ וכן הצעה למימון הפרויקט

דירה בשיפוץ. ShutterStock
מחיר שיפוץ ממוצע: 48 אלף שקל/ShutterStock

מחשבון שיפוצים ובנייה חדש מאפשר לחשב את עלויות השיפוץ והבנייה ולתכנן את התקציב בצורה יעילה. המערכת אפשרת קבלת הצעות מחיר מחברות וספקים רלוונטיים לתהליך השיפוץ, בהם קבלני שיפוצים, אדריכלים, חיפוי, סניטריה ובית חכם, וכן לקבל הצעה למימון הפרויקט מלאומי כארד. המחשבון פותח על ידי אתר הדירה בשיתוף עם מחירון 'דקל'.

על פי הערכות מדי שנה מתנהלים בישראל 275 אלף תהליכי שיפוצים שיחדיו מרכיבים שוק בשווי 13.3 מיליארד שקל. כל בית אב בישראל עובר שיפוץ אחת ל-4 שנים בממוצע בעלות ממוצעת של 48 אלף שקל. המחשבון מחשב כמה פרמטרים הכלולים בשיפוץ כגון אזור הנכס, סוג הנכס, מספר חדרים, החלל הייעודי לשיפוץ, וכן את היקף העבודה הדרושה – האם דרושות עבודות מים, חשמל, גבס, בנייה, טיח, צביעה, ריצוף, עץ או גז. בהתאם לנתונים המוזנים למערכת מספק המחשבון מחיר משוער של עלות הפרויקט הכוללת, וכן בחלוקה לקטגוריות.

"קטלוג המוצרים כולל עשרות אלפי מוצרים במגוון רחב של תחומי הבית, ומאפשר למעוניינים בשיפוץ one stop shop", אומר אמר אראל ברקאי, מנכ"ל הדירה. האתר הוקם בשנת 2008, ומרכז את כלל תחומי השיפוץ, הבנייה ועיצוב הבית. האתר פונה למשפחות שבונות ומשפצות את ביתם, ומציע תכנים בתחומים הרלוונטיים, מאגר של אלפי בעלי מקצוע וקטלוג הכולל יותר מ-40 אלף מוצרים, בהם רהיטים, תאורה, צבע, טפטים וכדומה. האתר נמצא בבעלות zap group ומרכז הבנייה הישראלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully