וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גדולה פי 5 ממדינת ישראל: נמכרה האחוזה הגדולה בעולם

12.12.2016 / 8:25

היא מתפרסת על פני 101 אלף קמ"ר וכוללת בין השאר את אחת מחוות הבקר הגדולות בתבל: הצצה לאחוזה הגדולה ביותר בעולם שנמכרה לאחרונה לג'ינה ריינהארט, האישה העשירה ביותר באוסטרליה, תמורת כ-290 מיליון דולר. צפו בוידאו    

גלובס

הרשויות באוסטרליה אישרו את מכירתה של אחוזת קידמן, האחוזה הגדולה ביותר בעולם שאיננה שייכת לגוף ממשלתי, לג'ינה ריינהארט, האישה העשירה ביותר באוסטרליה ולשותפה העסקית שלה, קרן CRED הסינית.

האחוזה המשפחתית שמשמשת בעיקר לגידול בקר, מכונה Station Anna Creek ומתפרסת על שטח של כ-101 אלף קמ"ר — פי חמישה משטחה של מדינת ישראל ו-1.3% משטחה של אוסטרליה.

האחוזה הנידחת נוסדה ב-1899 על ידי "מלך הבקר", סר סידני קידמן, קרוב משפחה רחוק של שחקנית הקולנוע ניקול קידמן. שוויו של השטח הפרטי הוערך בתחילה בכ-350 מיליון דולר, וחיים בו 150 בני אדם בלבד. העמדת האחוזה למכירה על ידי החברה המשפחתית S. Kidman ושות' עוררה לא מעט מחלוקת באוסטרליה, וכמה חברי פרלמנט הביעו חשש כי הקרקע תגיע לידיה של ממשלה זרה דרך חברת רכישה וקראו למנוע זאת בכל דרך אפשרית.

השבוע, כאמור, אושרה המכירה לריינהארט תמורת 386.5 מיליון דולר אוסטרלי, כלומר 288.2 מיליון דולר אמריקאי, כאשר ריינהארט תחזיק ב-67% מהנחלה והקרן הסינית תחזיק בשאר.

  • עוד באותו נושא:
  • אוסטרליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully