וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גשם במעלית: דליפה בפרויקט מגורים של דונה בראש העין

2.12.2016 / 15:26

דייריו של פרויקט מגורים של חברת דונה בשכונת פסגות אפק החדשה, נדהמו לגלות ביממה האחרונה כי הגשמים חלחלו מגג הבניין אל פיר המעליות ולובי הכניסה של הבניין. החברה: "מקור הבעיה בצנרת שהתמלאה בעלים"

צילום: יח"צ

הגשמים שהחלו בימים האחרונים הביאו להצפות במקומות רבים, אולם ביממה האחרונה נדהמו דיירי פרויקט של חברת דונה לגלות כי גם בניין המגורים החדש שבו רכשו דירות – מוצף לחלוטין.

הפרויקט של חברת דונה, הממוקם בשכונת פסגות אפק בראש העין, הוא חלק מפרויקט גדול שאותו מקימה דונה בשכונה החדשה – אך על אף התשתיות החדשות באזור כולו, בניין המגורים הוצף החל מאתמול במים רבים שחלחלו מן הגג והגיעו עד ללובי הכניסה והמעליות בבניין. בסרטון שהגיע לידי וואלה! NEWS נראה פיר המעליות בפרויקט המגורים החדש, כשהמים זורמים מכל עבריו, לצד "גשם" שיורד מתקרת לובי הכניסה של הפרויקט ומציף את חלל הכניסה של הבניין.

במסגרת הפרויקט הנוכחי מקימה חברת דונה 17 בנייני מגורים בשני מתחמים שונים ובחומרים השיווקיים של החברה מצוין כי "עיצוב הדירות בפרויקט של חברת דונה בשכונת פסגות אפק החדשה תוכנן לפרטי פרטים ובנוסף ייהנו דיירי הפרויקט מסטנדרט בנייה גבוה ואלגנטי".

בתגובה לפניית וואלה! NEWS נמסר מהנהלת חברת דונה כי "מקור האירוע בצנרת ניקוז שהתמלאה בעלים ולכלוך ולא אפשרה את זרימת המים. חברת דונה פעלה במהירות ושלחה עובד כבר אתמול לפנות בוקר כשהדיירים פנו. הסתימה טופלה במיידית והנזקים באם נגרמו יטופלו בימים הקרובים. חברת דונה היא חברה המקפידה על איכות הבנייה ושירות הלקוח והיא מתנצלת בפני הדיירים".

  • עוד באותו נושא:
  • דליפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully