וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירה ברנד מונתה לממלאת מקום בינת שוורץ

1.11.2016 / 11:21

אחרי שמנהלת מנהל התכנון במשרד האוצר בינת שוורץ הודיעה כי לא תאריך את תפקידה לאחר עתירה שהוגשה נגדה הודיע אביגדור יצחקי על מינויה של ברנד. במקביל תוקם ועדת איתור לאיוש התפקיד באופן קבוע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שירה ברנד/מערכת וואלה!, צילום מסך

יו"ר מטה הדיור אביגדור יצחקי הודיע הבוקר (שלישי) בפתיחת ישיבת המועצה הארצית על מינויה של עו"ד שירה ברנד לממלאת מקום מנהלת מנהל התכנון בינת שוורץ לאחר שזו פרשה אתמול סופית מתפקידה. כמו כן הודיע יצחקי כי וועדת איתור תוקם בימים הקרובים על מנת לאתר מנהל קבוע חדש.

שוורץ, הודיעה על פרישתה מהתפקיד במהלך דיון בבית המשפט בנוגע להמשך כהונתה במסגרת דיון בעתירה שהגישו 'אדם טבע ודין' נגד המשך כהונתה כראש מנהל התכנון בשל ניגודי עניינים. הרקע לעתירה היה הודעת המדינה לפני כחודשיים כי יש כוונה להאריך בשנה את כהונתה של בינת שוורץ. לאחר ההודעה קיבל בג"צ את עמדת 'אדם טבע ודין' והוציא למדינה צו על תנאי הדורש ממנה לנמק מדוע לא תופסק כהונת שוורץ, וכן נתן צו ביניים שהגביל את הארכת כהונת בינת שוורץ עד לסוף חודש אוקטובר. בעקבות עתירת 'אדם טבע ודין' לבג"צ פתחה גם נציבות שירות המדינה בחקירה בנושא. החקירה העלתה כי שוורץ פעלה בניגוד עניינים בשלושה מקרים - מהם שניים בהם קידמה החלטות שהיוו הטבה כלכלית ללקוחותיו של בן זוגה.

לאור הודעתה ביקש בית המשפט כי שוורץ תאפשר 3 חודשים נוספים לצרכי התארגנות וכי תדחה את כניסת החלטתה לתוקף בפרק זמן זה. שוורץ השיבה לבית המשפט כי החלטתה לסיים לאלתר את תפקידה עומדת בעינה, אך במידה ושר האוצר יפנה אליה היא תשקול זאת. בית המשפט פסק כי על כחלון להודיע אם הוא מעוניין ששוורץ תאריך את כהונתה בשלושה חודשים - אך לבסוף לא נתבקשה שוורץ להישאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully