וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירה אחת מולידה חמש חדשות: הפרויקט שישנה את פני הערים בארץ

וואלה! NEWS בשיתוף עמידר

20.9.2016 / 8:56

חברת עמידר ומשרד הבינוי חתמו על תכנית לאומית במסגרתה נרכשות דירות במסגרת תמ"א 38 ופינוי-בינוי - צעד שיביא לכך שהזכאים יוכלו לממש את זכאותם, והדיור הציבורי ייפתח גם לסטודנטים, לזוגות צעירים ולקשישים

צילום מסך

בטקס חגיגי שנערך בחודש ספטמבר 2016 בעיר לוד, יצא לדרך אחד הפרויקטים שעתיד לשנות את פניהן של ערים רבות בישראל. חברת עמידר ומשרד הבינוי חתמו על תכנית לאומית במסגרתה נרכשות דירות עבור הדיור הציבורי - צעד אשר יביא לכך שהזכאים העומדים ברשימת ממתינים לקבלת דירה, יוכלו לממש את זכאותם.

הדיור הציבורי יפתח לקהלים חדשים: סטודנטים, זוגות צעירים וקשישים. זאת באמצעות היערכות לעמידה בפרויקטים תחת מטריית ההתחדשות העירונית, תמ"א 38, פינוי-בינוי ובינוי-פינוי-בינוי באזורי ביקוש ובפריפריה.

שר הבינוי והשיכון יואב גלנט: "הפרויקט מביא לכך שדירה אחת במרכז בונה על בסיסה חמש דירות וכל דירה מהחמש משמשת לשיפוץ חמש אחרות. כלומר כל דירה היא שוות ערך ל-25 דירות משופצות בפריפריה".

יו"ר עמידר ד"ר יצחק לקס: בתפישת העולם שלנו, בעמידר החדשה, דיור ציבורי זה לא רק ארבעה קירות. הרעיון הוא יזמות עסקית בראייה חברתית. לקחת את המבנים שלנו והדיירים שלנו, ועל גביהם לעשות את ההתחדשות העירונית. יחזרו הדיירים שלנו עם הדיירים החדשים יחד וזו ההתחדשות העירונית".

לערוץ עמידר

  • עוד באותו נושא:
  • עמידר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully