וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאחדות הקבלנים: למצות את הדין עם אחראי קריסת החניון

6.9.2016 / 17:58

בהתייחסות ראשונה לאסון קריסת החניון ברמת החייל קוראת התאחדות בוני הארץ לחקירת האירוע והגורמים לו ולהבאה לדין את האחראים לכך כשיימצאו

עריכה: ניר חן

יום אחרי אסון קריסת החניון ברחוב הברזל ברמת החייל, מתייחסת לראשונה התאחדות בוני הארץ לאירוע. בתגובה רשמית מטעם ההתאחדות הדגישו הקבלנים את עמדתם לפיה יש למצות את הדין עם האשמים, אולם נכון לעכשיו יש להמתין לבירור נסיבות האירוע.


"התאחדות בוני הארץ משתתפת באבלן של משפחות ההרוגים באסון אירוע קריסת החניון ברמת החייל ומאחלת החלמה מהירה לפצועים. כידוע, אירוע זה טרם הסתיים, כוחות ההצלה וההנדסה עדיין פועלים בשטח, ובשלב זה לא ברורות הסיבות לקריסת החניון", ציינו. "בדיקה ראשונית של ההתאחדות מעלה, כי בפרויקט זה מונו אנשי מקצוע, ובכללם מהנדסים ומומחים אחרים, שהיו אמונים על התכנון ההנדסי ועל הפיקוח, ובכל זאת ארעה בו תאונה קשה זו. לכן, לא ניתן בשלב זה להעריך באם האשם באירוע קריסת החניון ברמת החייל מקורו בתכנון לקוי, ברגולציה או פיקוח שאינם מספקים, או כל סיבה אחרת". אמרו בהתאחדות.

בהתאחדות הדגישו כאמור כי "עמדתנו היתה ונותרה, כי בכל אירוע שבו התגלתה הפרה של החוק על ידי בעל מקצוע - יהא זה מהנדס, מתכנן, מפקח, קבלן או כל גורם מקצועי אחר, יש למצות עמו את הדין. בהתאם, מן הראוי להמתין לביצוע הבדיקות המקצועיות שיחשפו את הסיבות לאירוע זה, ורק לאחריהן ניתן יהיה לקבוע את הכשלים האמיתיים שהביאו לאסון. ברור כי לא ניתן להסתמך על פרשנויות שנזרקות לאוויר, או ניתוח נסיבות הקריסה על סמך שמועות או צפייה בתמונות. התאחדות בוני הארץ וחבריה עוקבים מקרוב אחר הבדיקות ותוצאותיהן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully