וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עו"ד ארז: אור שילמה לעורכי דינה מאות אלפי שקלים במזומן

31.8.2016 / 10:51

המנהל המיוחד מבקש להורות לעו"ד אוריאל זעירא למסור לו העתק מכל הסכם שכר-טרחה שנחתם בינו לבין אור וכן העתק מכל אסמכתא בגין תשלומים ששילמה לו. טוען: התשלום לעוה"ד במזומן - בניגוד לצו הקפאת ההליכים

ענבל אור, בית המשפט המחוזי תל אביב. 5 במאי 2016. מגד גוזני
ענבל אור/מגד גוזני

עו"ד איתן ארז, המנהל המיוחד לנכסיה של יזמית הנדל"ן ענבל אור, הגיש לבית המשפט המחוזי בתל-אביב בקשה להורות לעו"ד אוריאל זעירא, פרקליטה של אור, למסור לו העתק מכל הסכם שכר-טרחה שנחתם בינו לבין אור וכן העתק מכל אסמכתא בגין תשלומים ששולמו לו על-ידה.

כן הוא מבקש להורות לעו"ד זעירא להעביר לו העתק מקבלות ואסמכתאות בגין כספים או נכסים שהופקדו בידיו בנאמנות עבור אור ו/או חברה מקבוצת החברות אור סיטי נדל"ן שבפירוק.

עוד מציין ארז כי עו"ד זעירא נמנה עם מספר רב של עורכי דין ואנשי מקצוע אחרים אליהם פנה כדי לקבל מידע על ההתקשרות עם אור, וכי בהתאם למידע שקיבל עד כה, "מתגלה תמונה חמורה, לפיה החייבת שילמה לעורכי דינה ולבעלי מקצוע אחרים מאות אלפי שקלים במזומן לצורך שכירת שירותיהם - זאת חרף ובניגוד לצו הקפאת ההליכים אשר נתן בית המשפט ביום 24.3.16 על נכסיה".

ארז מוסיף ומציין בבקשתו כי "נקבע זה מכבר כי הסכמי שכר-טרחה ומסמכים הנובעים ממנו אינם חוסים תחת חיסיון עורך דין-לקוח".

לטענת ארז, עו"ד זעירא התנגד "התנגדות-סרק" לבקשתו למסירת מסמכים אלה, ולפיכך, לטענתו, יש לחייב את זעירא בהוצאות בקשה זו, לרבות שכר-טרחת עורכי הדין.

  • עוד באותו נושא:
  • ענבל אור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully