וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עו"ד ארז: חשש שענבל אור מבריחה נכסים; אור: ארז שקרן

28.8.2016 / 13:25

ארז לביהמ"ש: "אור עושה כל שלאל ידה על-מנת למלט את נכסיה או להסתירם. היא אינה משתפת פעולה עם המנהל המיוחד מתחילת ההליך, העלימה מידע והציגה מצגי-שווא"

דיון ענבל אור 1.8.2016. מגד גוזני
ענבל אור/מגד גוזני

עו"ד איתן ארז, המפרק הקבוע של נכסי ענבל אור, פנה לבית המשפט המחוזי בתל-אביב בבקשה לחייב את אור לחתום על ייפוי-כוח בלתי חוזר באנגלית, אשר יסמיך אותו לדרוש קבלת מידע בנוגע לנכסיה ולצורך תפיסת נכסים בארץ ובחו"ל.

לטענת עו"ד ארז, "בהתאם למידע אשר מצוי בשלב זה בידי המנהל המיוחד, עולה כי החייבת עושה כל שלאל ידה על-מנת למלט את נכסיה ו/או להסתירם. החייבת אינה משתפת פעולה עם המנהל המיוחד מתחילתו של ההליך, העלימה מידע והציגה מצגי-שווא. בהתנהלותה זו היא יצרה ויוצרת החייבת חשש להברחת נכסים ולהכבדה על ההליך, ואין זה מן הנמנע שלאורך הזמן היא 'הכינה את הקרקע' למקרה שיתגלו מעשיה".

עו"ד ארז מציין כי ענבל אור הוזמנה לחקירה במשרדו ביום 23.8.16, אולם כשעה לפני מועד החקירה, התקבל במשרדו אישור רפואי לפיו היא נמצאת בבדיקות רפואיות, ואין באפשרותה להיחקר ב-7 ימים הקרובים, כאשר לא צוינה כל סיבה למחלה, בדיקה וכדומה.

השופט איתן אורנשטיין העביר את הבקשה לתגובת ענבל אור עד 1 בספטמבר.

אור: "ארז שקרן פתולוגי"

בתוך כך, ענבל אור התראיינה היום (א') ליעל דיין בגלי צה"ל ותקפה בחריפות את עו"ד איתן ארז, אותו כינתה "שקרן פתולוגי" ו"רודף-בצע". לדבריה, בפסק הדין שניתן בעניינה "אין מילה אחת של אמת".

לדבריה, יש לה רק 100 נושים, בעוד המפרק טוען לכ-600 נושים. אור גם הכחישה את היקף החובות המיוחסים לה וכן טענה כי יש לה נכסים רבים יותר מכפי שנטען בדוח שהגיש עו"ד איתן ארז.

עוד אמרה אור בראיון עמה: "אני מזועזעת מדברי איתן ארז, שהוא שקרן פתולוגי, הוא מדבר על דברים שלא היו ולא נבראו. על איזה 600 משפחות שחייבים להם כסף הוא מדבר? יש רק 100 שכולן חתמו על רצונן להגיע להסדר נושים.

"כולם מבינים שחוץ מלאיתן ארז פשיטת-רגל לא תביא כסף. כולם חתמו על הסדר נושים ורוצים הסדר נושים - בית המשפט נותן לאיתן ארז יד. הוא יקבל 6% כדי לפגוע במשפחות, הוא פרץ לי לדירה וגנב ממנה דברים. לא הגשתי תלונה במשטרה, הילדים שלי בוכים.

"אתה רוצה כסף? לא בדרך של שקרים. מופיע שיש לי תיקי הוצאה לפועל במיליונים, ויש תיקים רק ב-600 אלף שקל. אין דין בישראל? אנחנו מדינת עולם שלישי? אני אגיש ערעור לעליון".

  • עוד באותו נושא:
  • ענבל אור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully