וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד נטישה: עו"ד זעירא הודיע שיפסיק לייצג את ענבל אור

10.8.2016 / 10:04

עו"ד אוריאל זעירא שייצג את אור במשך זמן רב הודיע על רצונו לעזוב. המפרק, עו"ד איתן ארז ביקש להתנות את שחרורו בכך שימסור כתובת עדכנית של ענבל אור ובהתחייבות שמסר לה את כל הפרטים. השופט אורנשטיין קיבל את בקשתו

צילום: אבי כהן, עריכה: מתן חדד

התחלופה הגבוהה של עורכי הדין שייצגו את ענבל אור בתהליך פירוק קבוצת החברות בבעלותה נמשכת: גם עו"ד אוריאל זעירא, שייצג את אור תקופה ממושכת וליווה אותה עד לפסק הדין של המחוזי לפני כשבוע – מודיע כעת על הפסקת ייצוגה. עו"ד זעירא, שהחל ללוות את אור יחד עם עו"ד אילן בומבך לפני מספר חודשים, נותר לייצגה גם עם עזיבתו של בומבך ובהמשך ליווה את התיק יחד עם משרד עורכי הדין יעקב ויינרוט, שאף הוא הודיע כעבור זמן קצר על הפסקת הייצוג.

עם זאת, עזיבתו של זעירא מלווה כעת בהתנגדות מצד המפרק שמונה לחברה, עו"ד איתן ארז. בפנייה לבית המשפט מבקש ארז להתנות את שחרורו של זעירא מהתיק, בכך שימסור כתובת מגורים עדכנית של ענבל אור – שאמורה לפנות את הדירה אליה פלשה בגבעתיים בעוד מספר ימים. על פי החלטת בית המשפט, אור מתבקשת לפנות את הדירה ברחוב הל"ה בגבעתיים עד ה-15 באוגוסט.

עוד מבקש עו"ד ארז לוודא באמצעות זעירא, כי ענבל אור יודעת שהיא מוזמנת לחקירה במשרדו בהמשך החודש. בפנייתו לבית המשפט דורש עו"ד ארז כי עו"ד זעירא יתחייב בפני בית המשפט, על כך שמסר לאור את כל הפרטים הללו. בתקופה הקרובה נערכת אור להגשת ערעור לבית המשפט העליון על החלטת המחוזי לפרק את קבוצת החברות בבעלותה, אולם זעירא כאמור אינו צפוי לייצג אותה בהליך זה. השופט אורנשטיין קיבל את עמדתו של עו"ד ארז.

עד כה מונו כאמור שורה ארוכה של עורכי דין לתפקיד פרקליטיה של אור בפרשת קריסת החברות שבבעלותה - וכולם עזבו לאחר פרקי זמן קצרים יחסית. בין השאר ייצגו אותה עו"ד יניב אינסל, עו"ד בועז וילנסקי, שותף בפירמת פירט-וילנסקי?מזרחי?כנעני; עו"ד דן נובהארי ועו"ד ראובן בילט. במסגרת הפרשה הספיקה אור להיות מיוצגת לזמן קצר גם על ידי עו"ד רון אברמוב ועורכת הדין ברוריה לקנר, לצד עו"ד שלמה טופז שאף הוא ייצג אותה זמן קצר בלבד.

  • עוד באותו נושא:
  • ענבל אור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully