וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש עיריית רמת השרון עוצר את היתרי הבנייה במורשה בשל הפקקים‎

9.8.2016 / 18:52

אבי גרובר הודיע כי אינו מתכוון לאפשר אכלוס בניינים ללא פיתרון בעיות התחבורה באזור ויצירת כניסה נוספת לעיר. ההחלטה עשויה לעכב הקמת מאות יחידות דיור

מערכת וואלה!

ראש עיריית רמת השרון, אבי גרובר, מאיים להפסיק לחתום על היתרי בנייה באזור מורשה עד למציאת פתרונות תחבורתיים שיפתרו את העומסים באזור. על פי ההערכות בעירייה, ההחלטה צפויה לעכב את הקמתם של מאות יחידות דיור באזור.

גרובר התייחס לנושא ואמר "לא אחתום יותר על היתרי בנייה במורשה- אלא אך ורק בכפוף להתניית אכלוס המבנים בביצוע פתרונות תחבורתיים ויצירת כניסה ויציאה מצומת מורשה שיקלו על עומסי התנועה בעיר".

בעירייה ציינו כי גרובר פועל מול משרד התחבורה ומשרדי הממשלה השונים לקידום פתרונות תחבורתיים בצומת מורשה, שהם צו השעה וזאת לאור המציאות התחבורתית העגומה במזרח העיר, וציינו כי מציאות זו נובעת, בין היתר, מהיעדר תכנון הולם לטווח הארוך מצד קברניטי הישוב בעבר.

בין השאר דורש גרובר את ביצוע הכניסה והיציאה בין שכונת מורשה לכביש 4. נכון להיום, מתבססת רמת-השרון ברובה על כניסה יחידה אל העיר מאזור הכפר הירוק.

לדברי גרובר, לא ניתן להמשיך לקדם את הבנייה באזור מבלי לתת מענה לתשתיות, הן במובן של מבני ציבור והן בנושא התחבורה. "לא אשלים עם התנהלות שכזו, של אכלוס בתים ללא הכנת תשתיות וללא תכנון וחשיבה קדימה, גם לטובת שאר התושבים מסביב לבנייה החדשה וגם לטובת תושבי אותם המתחמים שיצטרכו לגור באותם בניינים חדשים", ציין.

יובהר, כי היתר הבנייה שנחתם בימים אלו לבניין השני בשיכון "יוספטל", כבר כולל תנאי כי איכלוס הבניין השלישי והרביעי מותנה בביצוע בפועל של פתרון תחבורתי בצומת מורשה ולכל הפחות כניסה ויציאה אל כביש 4.

  • עוד באותו נושא:
  • רמת השרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully