וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענבל אור לרוכשים: ניתן להגיע להסדר תוך שבועיים

31.7.2016 / 19:52

בפגישה ראשונה שקיימה אור עם רוכשי הדירות מאז התפוצצות הפרשה טענה כי ניתן להגיע להסדר נושים תוך שבועיים ולהחזיר 100% מהחובות. עם זאת, אור לא הציגה תוכנית סדורה להחזרת חובותיה. "אני לא נוכלת, אני לא כזו, ואני אוכיח לכם שיש לי אפשרות להחזיר את הכסף"

צילום: יעל דראל, עריכה: מתן חדד

עשרות רוכשים הגיעו הערב לבית ציוני אמריקה, לפגישת נושים ראשונית שאותה יזמה בעלת השליטה לשעבר בקבוצת אור סיטי נדל"ן, ענבל אור, במסגרתו טענה אור כי ניתן להגיע להסדר נושים במידה ותהיה הסכמה מצד הרוכשים – ולהחזיר 100% מהכספים. אור העריכה כי ניתן להגיע להסדר במשא ומתן אינטנסיבי תוך שבועיים.

"אני מתרגשת", אמרה אור עם כניסתה לאולם. "אני לא נוכלת, אני לא כזו, ואני אראה לכם כיצד יש לי את היכולת להחזיר לכולם את הכסף. יש לי ארבעה ילדים ואני לא רואה אותם, קשה לי, יש לי תינוק בן חצי שנה, אני מנסה להתעלם מההערות הציניות", אמרה אור. עם זאת, אור לא הציגה תוכנית סדורה למהלך וביקשה מהרוכשים לחתום עבורה על טופס הסכמה שבו הם מביעים את הסכמתם לניהול משא ומתן במטרה להגיע להסכם.

נושא כנס נושים ענבל אור 31.7.2016. מגד גוזני
ענבל אור בפגישת הנושים/מגד גוזני

אור התייחסה למהלך שאותו היא מציעה, ואמרה: "יש לנו שלוש אלטרנטיבות, יש אפשרות לפירוק ואם תינתן החלטה לפירוק קבוע זה פתרון הכי גרוע לכולם, מעט מאוד כסף תקבלו אם בכלל וזה יהיה בעוד מספר שנים ובהרבה מאוד מקומות הולכים להבראה של חברות – ולנו לא נתנו אפילו יום אחד. כל פרויקט יבחר צוות מטעמו של עד שלושה נציגים, ננהל משא ומתן להגיע הסדר לכל פרויקט בנפרד כי לכל פרויקט יש את הפתרון שלו. תוך 14 יום נוכל להגיש הסדר לאישור בית המשפט. כל אחד מכם קיבל טופס. אני לא יודעת האם אני צריכה 100 אחוז מהרוכשים - אין לכם מה להפסיד, יש לכם רק מה להרוויח, וזו הפעם הראשונה אחרי המשבר הקשה שחווינו ואני אומרת לכם שזו ההזדמנות שלי להציל את החברות שלי ולהציל את כולכם", אמרה אור.

עו"ד אוריאל זעירא, בא כוחה של ענבל אור, שפתח את הפגישה, אמר: "עד שלא באתי לכאן לא הבנתי בכמה כאב מדובר ובכמה אנשים מדובר, התכנסנו כדי להשיג הסדר איתכם. אני מתחייב להיות כאן עד שאחרון האנשים יעזוב, כל מי שרוצה להתייעץ יוכל לעשות את זה. הסכום שהוצע על ידי המשקיעים, יחד עם הנכסים שקיימים בחברות, ויחד עם נכסים פרטיים של ענבל אור שהיא תעמיד לטובת התהליך יבטיחו הסדר נושים".

עו"ד זעירא אמר עוד כי" היום פרסמו בתקשורת שהצ'ק הבנקאי שנלווה להצעה היה מבוטל – אבל במועד הגשת ההצעה לבית המשפט בסכום של 61 מיליון שקלים היה צ'ק בנקאי בתוקף, ובית המשפט אמר שהוא לא יקבל את הצ'ק במועד הזה. הצ'ק הזה היה בתוקף והמשקיע עומד מאחורי ההצעה והתחייב להפקיד שוב את הצ'ק כשבית המשפט יהיה מוכן. זה מראה שהדברים כפי שהם מצטיירים בתקשורת הם לא תמיד כפי שהם. החברה שהגישה הצעה היא מגדל רמה וחברת איתנים, שתי חברות רציניות".

כל מי שנפגע מחברות בפירוק יודע שבשלב הזה בעלי השליטה כבר לא נמצאים בשטח, אבל אנחנו מתעקשים להיות כאן וגם אם ייערך הסדר נושים לענבל אור לא ישולם שקל אחד. כל המטרה היא כדי שמי שרכש מענבל דירה או נרשם לפרויקט יקבל החזר מירבי. מטרתנו היא להשיג הסדר. למרות שיש כעס, למרות שנפגעתם ולמרות שיש פחות אמונה ביכולת שלנו לפתור את זה, אני מבקש שתקשיבו לדברים". בהמשך הדגיש זעירא: "כל מי שהשקיע כסף כולם ייכנסו פה להסדר, יהיה הסדר עם כל אחד מהפרויקטים והרוכשים".

  • עוד באותו נושא:
  • ענבל אור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully