וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במקום מחצבה: 1,300 דירות במבשרת ציון

6.7.2016 / 16:10

תכנית במסגרתה ייבנו 1,300 יחידות דיור במתחם המגרסה במבשרת ציון אושרה בוועדה המחוזית. עד שנות השמונים שימש האזור כאזור התפעול של מחצבת הקסטל

פועל באתר בנייה. ShutterStock
מדובר במתחם של 290 דונם בדרום מערב מבשרת ציון, בצמוד לשדרות החוצבים/ShutterStock

הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה במחוז ירושלים שבמנהל התכנון, הודיעה כי אישרה תכנית מגורים חדשה במתחם "המגרסה" במבשרת ציון, הכוללת 1,300 יח"ד מתוכן 300 יח"ד קטנות ובינוניות של עד 45 מ"ר. התכנית תוקם על השטח ששימש בעבר כאזור התפעול של מחצבת הקסטל, אשר הפסיקה את פעילותה בשנות השמונים.

מדובר במתחם של 290 דונם בדרום מערב מבשרת ציון, בצמוד לשדרות החוצבים. התכנית מציעה להקים בהמשך לרצף הבינוי של מבשרת ציון, בנוסף למגורים, מבני ציבור ושטחים ציבוריים שונים כאשר תכנון השכונה נעשה תוך התאמת הבינוי למאפייני הקרקע והסביבה. התכנית מציעה יצירת מערך שטחים פתוחים ושטחי ציבור אשר יקשרו את השכונה החדשה עם היישוב הקיים, תוך הבטחת נגישות הולכי הרגל אל כל השטחים הציבוריים המוצעים בה. בנוסף, מציעה התכנית תוספת של שטחי תעסוקה בהיקף של כ-80,000 מ"ר.

במנהל התכנון ציינו כי מדובר באחת התכניות המשמעותיות בשנים האחרונות ביישוב מבשרת ציון, המתאפיין בריבוי יחסי של בנייה צמודת קרקע, והתכנית מאפשרת מגוון של היצע דירות בינוניות וקטנות בהישג יד גם עבור האוכלוסייה הצעירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully