וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה דקות מתל אביב אפשר למצוא דירות במיליון שקל פחות

8.6.2016 / 8:38

יותר ויותר רוכשים כבר מבינים, חציית הכביש מתל אביב לרמת גן חוסכת להם לרוב מיליון שקלים ולוקחת אותם בחזרה לרמת המחירים של תל אביב ב-2009

אשדר בוטיק – שאר ישוב. אשדר בוטיק, מערכת וואלה! NEWS
הפרויקט ברחוב שאר ישוב 4. חברות הנדל"ן כבר גילו את הפוטנציאל הגדול של רמת גן/מערכת וואלה! NEWS, אשדר בוטיק

על רקע נסיקת מחירי הדירות בתל אביב, הערים הסמוכות לה מנסות להוות לה אלטרנטיבה עירונית במיקום מרכזי בישראל. מבין ערים אלו בולטת במיוחד רמת גן, אשר פועלת באופן יזום להתחדשות המרכז העירוני, יחד עם היתרי בנייה ופרויקטי תמ"א 38 ברחבי העיר.

חברות הנדל"ן כבר גילו את הפוטנציאל הגדול של רמת גן והן בונות פרויקטים איכותיים ברחובות האיכותיים ביותר. גם המשקיעים מזהים את התמורה הטובה למחיר ואת התשואה הפוטנציאל בעתיד, והם מהווים שחקנים ערים בשוק.

כיצד מצליחה העיר לפתח את המסחר, התרבות והדיור, תוך שמירה על מחירים שפויים יחסית למיקומה האסטרטגי? ומה כדאי לוודא כשמחפשים הזדמנויות בפרויקטים חדשים ברחבי העיר?

רמת גן מתחדשת, מתחברת ושומרת על ירוק בעיניים

חלק גדול מההתחדשות והפיתוח של השנים האחרונות נובע מיוזמה פעילה של הרשות המקומית, שרוצה להציב את העיר בתור המטרופולין הבא של ישראל, בצמוד לתל אביב. כחלק מפעילות זו, העירייה הודיעה על תוכנית לשיקום ושימור של אתרים היסטוריים, יחד עם פיתוח ושמירה על הפארקים והגינות של העיר, ההופכים אותה לעיר הירוקה בישראל.

בנוסף, העירייה מעודדת יוזמה עסקית ברחובות הראשיים, על מנת להחזיר עטרה ליושנה, לתקופות בהן רחובות אלו היוו מוקדי משיכה שוקקי חיים, עם מסחר מפותח ועדכני. כתוצאה מכך, אכן ניתן לראות בשנים האחרונות פתיחה של חנויות בוטיק, מקומות בילוי ותרבות, אשר מחיים את מרכז העיר.

מבחינת תשתיות תחבורה, הרכבת הקלה תציע בשנים הקרובות חיבור נגיש ונוח למרכזי התעסוקה של תל אביב. ממש לאחרונה חוברה רשת האופניים להשכרה של תל אביב גם לרמת גן, מה שפותח אופציה נוחה נוספת להתנהלות במרחב העירוני.

רמת גן. ויקיפדיה, ספק 500
רמת גן. עתודות הקרקע והפוטנציאל להתחדשות עירונית הולכים ואוזלים/ספק 500, ויקיפדיה

חברות הנדל"ן והמשקיעים כבר זיהו את הפוטנציאל
על רקע פיתוח העיר, חברות הנדל"ן זיהו את הפוטנציאל הגלום ברמת גן, והחלו בייזום של פרויקטים שונים ברחבי העיר. החברות היזמיות פנו לרמת גן, משום שהן מבינות שאנשים רבים הגרים במרכז, מחפשים מגורים במיקום מרכזי, אך במחיר פחות גבוה מהמחירים הגבוהים מדי בתל אביב.

תנופת הבנייה הנוכחית מובילה לכך שיש היצע בריא ומגוון של פרויקטים חדשים בעיר, אך חשוב לזכור שעתודות הקרקע והפוטנציאל להתחדשות עירונית הולכים ואוזלים, כך שכדאי לנצל את ההזדמנויות והמבחר כל עוד הם קיימים.

אחד היתרונות הגדולים ברמת גן, אותו מנצלות החברות הקבלניות, הוא העובדה שדירה חדשה בעיר מציגה תג מחיר כמעט זהה לדירה מקבילה בבניין ותיק יחסית. עובדה זו מאפשרת לפרויקטים החדשים בעיר להוות אופציה מצוינת עבור כל מי שרוצה לשפר דיור בתוך רמת גן, או מגיע אל העיר בחיפוש אחר איכות חיים גבוהה במיקום מרכזי ואסטרטגי.

יחד עם חברות הנדל"ן הגיעו גם המשקיעים, שזיהו את התשואה הפוטנציאלית על ההשקעה בדירה בעיר, ואת אופק ההתפתחות של העיר. נכון לעכשיו, המשקיעים מהווים שחקן משמעותי באזור, ומי שרוצה לנצל את ההזדמנויות שעוד נותרו, צריך להקדים אותם או להצטרף אליהם ולהשקיע בדירה ברמת גן.

אשדר בוטיק - רחוב העמל. אשדר בוטיק,
הפרויקט ברחוב העמל. קרוב לפארק הירקון/אשדר בוטיק

אילו פרויקטים מציעים אופציה איכותית בלב רמת גן?

תרצה 8 (קבוצת ששון חוגי)
הפרויקט ממוקם הרחוב שקט ופסטורלי בלב שכונה שקטה. בניין מגורים בסטנדרט גבוה, עם בתי ספר, גנים, מרכז מסחרי וקאנטרי-קלאב בסמוך. נגישות גבוהה למרכזי הבילוי והמסחר של תל אביב.

העמל 5 ( אשדר בוטיק)
אחד מהרחובות המבוקשים ביותר במערב רמת גן, בעקבות השקט והקרבה להכל - מצד אחד פארק הירקון, ומצד שני נגישות מושלמת למרכזי התעסוקה והמסחר של רמת החייל, קניון איילון ומתחם העסקים של רמת גן, הבורסה ומרכז תל אביב. הפרויקט כולל בניין בוטיק בשילוב אדריכלות אורבנית, במפרט טכני עשיר ומשודרג.

השקמה 11 (יחד נדל"ן)
הפרויקט נמצא בין רחוב השקמה השקט לבין רחוב הרא"ה המרכזי, והוא מציע נגישות למרכז מסחרי, מוסדות חינוך, קופות חולים ועוד. במרחק נסיעה קצר נמצאים כפר המכביה, הפארק הלאומי והספארי, יחד עם גישה לדרך אלוף שה ולכביש 4.

שאר ישוב 4 (אשדר בוטיק)
פרויקט ברחוב אינטימי ושקט, מוקף עצי חורש. הבניין נמצא בקרבת כל השירותים הקהילתיים, יחד עם גישה נוחה לכביש 4 ובמרחק נסיעה קצרה מתל אביב. שילוב מושלם בין איכות חיים שקטה ורגועה, לקרבה למרכזי העניינים.

בנוסף לפרויקטים אלו, קיימים פרויקטים נוספים במקומות מרכזיים בעיר, במגוון גדלים וסוגי דירות. חשוב לזכור כי בנוסף לעיצוב ואיכות הדירה עצמה, מומלץ לבדוק את סביבת המגורים העתידית, מבחינת שירותים קהילתיים ונגישות לדברים החשובים לכם ביותר בחיים: פארקים, מוסדות חינוך, אזורי תעסוקה או מקומות בילוי.

אם כן, ניתן לראות שרמת גן מציעה שילוב משתלם במיוחד של התחדשות עירונית, פיתוח עסקי ונגישות לכל מקום, יחד עם איכות חיים גבוהה, ובנוסף לכל - תנופת בנייה המציעה הזדמנויות לרכישת דירה במחירים מצוינים לעומת תל אביב הסמוכה.

נותר רק למצוא את הפרויקט המתאים ביותר עבורכם ולהשתקע ברמת גן, העיר הצומחת, המתפתחת והמשגשגת.

ברוכים הבאים!

וואלה! NEWS בשיתוף אשדר בוטיק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully