וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיצד ניתן ליהנות מפארק הירקון מבלי לקנות דירה בתל אביב?

30.5.2016 / 11:38

ישראלים רבים אשר גרים במרכז ורוצים ליהנות מפארק הירקון, נרתעים ממחירי הדירות בשכונות הסמוכות אליו בתל אביב. אך בצמוד לפארק, תוכלו למצוא גם את רמת גן, מציעה פרויקטי דיור איכותיים במרחק נגיעה מהפארק

אשדר בוטיק - המתמיד. אשדר בוטיק,
הבניין ברחוב המתמיד. לגור בקרבת הפארק/אשדר בוטיק

פארק הירקון, אשר רושם התחדשות מבורכת בשנים האחרונות, נחשב בתור הפארק המרכזי של תל אביב, עם מגוון אטרקציות כמו שיט, אופניים, מגרשי ספורט, קיר טיפוס, פינות חי, ועוד. אך רבים נוטים לשכוח כי גם רמת גן גובלת בפארק רחב הידיים, וחלק מהשכונות בעיר נמצאות במרחק הליכה קצרה מהפארק.

לקריאה נוספת:
דירה בתל אביב בפחות ממיליון שקל? עוד יש דבר כזה
עיר בעלייה: 1 מכל 10 עולים בוחר לגור בנתניה
באיזו עיר בישראל התושבים הכי מרוצים?

היתרון הגדול ברמת גן עבור חובבי הספורט, הטבע והפיקניקים, הוא מחירי הדיור השפויים, שעומדים על מחירים נמוכים במיליון שקלים לערך לעומת דירה זהה בתל אביב.

בשנים האחרונות נעשים מאמצים לפיתוח הפארק, שיקום הנחל וסביבתו, ופעולות התחדשות ושחזור של אתרים היסטוריים. במבט לעתיד, קיימות תוכניות מתאר מחוזיות, אשר מפרטות את היעדים לעתיד וצפויות להמשיך בפיתוח הפארק לכיוון מזרח, עם יצירת שבילי אופניים, אזורי ספורט ופנאי, ועוד.

מה תוכלו למצוא בפארק הירקון בצמוד לרמת גן? ועל מה כדאי להקפיד כאשר מחפשים דירה ברמת גן בצמוד לריאה הירוקה ביותר בגוש דן?

אתר מורשת, גנים ייחודיים ושייט באגם

אחד האתרים הצמודים לרמת גן הוא האתר ההיסטורי 'שבע טחנות', אשר נמצא ממש בכניסה אל הפארק מכיוון רמת גן. במקום שכנו טחנות קמח כבר בתקופה העותומאנית, ושימשו מרכז להפקת קמח במשך עשרות שנים.

האתר נחשף ושוחזר חלקית בשנת 2001, וכיום הוא כולל סכר אבנים היוצר מפל, בריכת נוי ואפילו אי המאכלס עופות מים רבים. את הנחל תוכלו לחצות ממש מעל הסכר, על גשר אבנים עתיק וחווייתי.

מבלים בחג הפסח בפארק הירקון בתל אביב. דרור עינב
פארק הירקון. חלק מהשכונות בעיר נמצאות במרחק הליכה קצרה מהפארק/דרור עינב

מצידו השני של הנחל תוכלו למצוא אגם מלאכותי גדול בו ניתן לשוט בסירות ולידו אפשר לעלות בכדור פורח אל השמיים ולצפות בנוף המרהיב של גוש דן. בצידו המזרחי של האגם ממוקמים גן הסלעים, גן מעוצב ומובנה המציג אוסף של סלעים מרחבי הארץ, וגן קקטוסים הגדול מסוגו בכל אגן הים התיכון.

מתחברים לטבע עם פינת חי וחווה חקלאית בלב העיר

מי שמחפש טבע עירוני בסמוך לשכונה השקטה שלו ברמת גן, ישמח למצוא פינת חי מקסימה (אסור ללטף ולהאכיל!) בצמוד לתיאטרון הפארק. גולת הכותרת של החינוך לטבע בלב העיר היא החווה החקלאית אשר ממוקמת בין רמת גן, נחל הירקון ונחל איילון. בחווה ניתן לעשות סיורים ולהשתתף במגוון פעילויות ייחודיות לילדים הסובבות סביב האהבה לטבע, לחי ולצומח.

במה להתמקד כשמחפשים דירה בסמוך לפארק?

מגורים בסמוך לריאה ירוקה כמו פארק הירקון, המאפשרת פעילויות ספורט ופנאי, מהווים יתרון עצום ויכולים להעלות את ערך הדירה באופן משמעותי. עבור משפחות, חובבי בריאות ולמעשה עבור כולנו, מגורים בסמוך לפארק גדול ומטופח מהווים חלום של ממש, במיוחד אם מדובר במגורים במרכז גוש דן, בסמוך למרכזי תעסוקה, תרבות ובילוי.

כאשר מחפשים דירה בקרבת הפארק, כדאי לחשוב פעמיים האם להתחיל לחפש דירה "על הפארק" - הדירות הצמודות לפארק אמנם מספקות נוף ירוק ומרגיע, אך הן לרוב מגיעות עם תג מחיר גבוה. על מנת ליהנות מהפעילויות והאטרקציות המגוונות של פארק הירקון, מספיק לגור במרחק הליכה קצרה של מספר דקות מאחת הכניסות.

אשדר בוטיק - רחוב העמל. אשדר בוטיק,
טבע עירוני סמוך. הבניין ברחוב העמל 5 ברמת גן/אשדר בוטיק

רמת גן מציעה מספר שכונות (שיכון ותיקים, נחלת גנים, תל גיבורים) שמספקות גישה נוחה לפארק, יחד עם חיבור לצירים מרכזיים, מוסדות חינוך ושירותים לציבור. מדובר בשכונות שקטות שניתן למצוא בהן מספר פרויקטי דיור איכותיים, ברחוב העמל או ברחוב סוקולוב, לדוגמה.

חשוב לזכור כי רמת גן נמצאת בתנופת בנייה, עם יישום של התחדשות עירונית, תמ"א 38 ופרויקטים במיקומים אסטרטגיים ברחבי העיר. בנוסף, מחירי הדירות בפרויקטים החדשים קרובים מאוד לדירות דומות בבניינים ותיקים יחסית, ולכן ניתן למצוא הזדמנויות בסמוך לפארק, אשר מציעות איכות חיים גבוהה במחיר שפוי.

אם כן, פארק הירקון ימשיך להוות ריאה ירוקה ומלאת פעילויות ואטרקציות בשנים הקרובות, והוא צפוי רק להתפתח ולהתרחב. מגורים בסמוך לפארק כה גדול ומגוון הם פתרון מושלם ויתרון אדיר עבור משפחות עם ילדים ועבור חובבי כושר, בריאות וטבע.

רמת גן היא האופציה הטובה ביותר לאלו החולמים לגור בצמוד לפארק, משום שהיא מציעה קרבה מיידית לפארק יחד עם מחירי דיור נמוכים משמעותית מתל אביב. התחילו את הבוקר בריצה עם הכלב, צאו לשייט בסירה, או פשוט פרסו שמיכה על הדשא ותיהנו מפיקניק מרענן – הכל במרחק נגיעה מהבית.

וואלה! NEWS בשיתוף אשדר בוטיק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully