וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משתלם? דירת 5 חדרים בנתניה נמכרה ב-2 מיליון שקלים

19.5.2016 / 9:20

דירת 5 חדרים בשטח של 127 מ"ר בקומה ה-10 בבניין חדש בקריית השרון בנתניה נמכרה תמורת 2 מיליון שקלים. הדירה כוללת מרפסת, מחסן ושתי חניות, והרוכשים הם זוג הורים שרכשו את הנכס עבור ילדיהם. האם המחיר אטרקטיבי? מומחי מדלן ניתחו את העסקה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רחוב האלונים בנתניה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בחודש מרץ השנה נמכרה ברחוב אלונים 26 בשכונת קריית השרון בנתניה דירת 5 חדרים, בשטח של 127 מ"ר, תמורת 2,000,000 שקל - סכום המשקף מחיר של כ-15,700 שקל למ"ר. הדירה מוקמת בקומה ה-10 בבניין חדש יחסית בן 22 קומות (הבניין נבנה בשנת 2012) והדירה כוללת מרפסת בשטח של 12 מ"ר, מחסן ושתי חניות.

האם המחיר שהתקבל עבור הנכס משקף עסקה אטרקטיבית? ישראל שוורץ, אנליסט אתר מדלן, ניתח את העסקה ומציין כי "המחיר תואם את המחירים הממוצעים של עסקאות דומות שבוצעו בשכונה. כיום דירת 5 חדרים בשכונה מתומחרת בממוצע בכ-2,030,000 שקל, ומגלמת מחיר של כ- 16,000 שקל למ"ר. בניגוד למרבית השכונות בישראל, בהן דירות 4 חדרים יקרות יותר מדירות 5 חדרים (במונחי מחיר למ"ר) - בשכונת קריית השרון הפער הוא יחסית קטן. הסיבה העיקרית לכך היא ביקוש עז מצד משפחות צעירות בשכונה שרכשו דירת 4 חדרים במהלך העשור הקודם, אך עם התרחבות המשפחה מחפשות לשפר דיור באותו אזור בדירות 5 חדרים".

העסקה בוצעה על-ידי אסף נבו ממשרד התיווך רימקס סילבר נתניה שמספר כי "בדירה התעניינו קונים רבים – ומתוכם הגיעו כ- 15 זוגות. הרוכשים הם הורים שקנו את הדירה עבור ילדיהם. בעל הדירה מכר את הדירה לאחר שרכש מגרש פרטי בקדימה, עליו עתיד להיבנות צמוד קרקע בעוד כשנתיים. בעת ביצוע העסקה סוכם מול הקונים כי הוא יקבל את כל התמורה עבור הדירה תוך חצי שנה מיום חתימת ההסכם, וימשיך להתגורר בה בשכירות עד שביתו החדש יהיה מוכן".

סביבת הנכס

אדריכל גיא נרדי מצוות מומחי השכונות של מדלן, מנתח את מאפייני השכונה: "שכונת קריית השרון היא שכונה חדשה יחסית, ממוקמת מזרחית לכביש 2 ולמסילת הרכבת בנתניה, שהוקמה בתחילת שנות ה-2000 ומאכלסת בעיקר משפחות צעירות. מיקומה המבודד יחסית מייצר נתק בינה לבין המרכז הוותיק של העיר נתניה, ובין מוקדי תרבות ובילוי וחוף הים. כמו כן, המיקום מקשה על יציאה וכניסה מהעיר. השכונה מאופיינת בריבוי גנים ציבוריים, ובמרכזה נמצאת חורשת הסרג'נטים, שהינה אחד מאתרי הטבע העירוניים החשובים באזור השרון. ההומוגניות של התושבים, ריבוי הילדים והניתוק משאר חלקי העיר תרמו ליצירת קהילה פעילה וועד דומיננטי. לפי תכנית המתאר העתידית, בגבול המערבי של השכונה (בין כביש 2 לשדרות לנטוס), צפויה בנייה גבוהה של עסקים ומסחר".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עסקאות דומות בקרבת הנכס לשם השוואה

• בנובמבר 2015 נמכרה באותו בניין דירת 4 חדרים, בשטח של 100 מ"ר (בקומה 11 מתוך 20) תמורת 1.7 מ' שקל.

• בדצמבר 2015 נמכרה דירת 5 חדרים, בשטח של 122 מ"ר, בקומה 3 מתוך 5 תמורת 1.865 מ' שקל ברחוב אייר 13 בדרום השכונה.

  • עוד באותו נושא:
  • נתניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully