וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעם נוספת: ענבל אור נחקרת במשטרה בחשד להלבנת הון ולמרמה

2.5.2016 / 11:08

אחרי שהגישה אתמול לבית המשפט המחוזי הצהרה על נכסיה, נחקרת יזמית הנדל"ן שוב במשטרת מחוז תל אביב. אור חשודה בשורה של עבירות של הלבנת הון ומרמה. לפני כשבועיים היא נחקרה לראשונה

עריכה: ניר חן

יזמית הנדל"ן ענבל אור נחקרת באזהרה הבוקר (שני) פעם נוספת במשרדי מפלג ההונאה של משטרת מחוז תל אביב. אור חשודה בשורה של עבירות של הלבנת הון רישום כוזב במסמכי תאגיד ומרמה. לפני כשבועיים היא נחקרה בפעם הראשונה.

חקירת המשטרה מתמקדת בדוח הנאמן לפיו אור הונתה לכאורה רוכשי דירות ונהגה לרשום דירות על שמם של שני רוכשים. לאחרונה עלו טענות נגד יזמית הנדל"ן על מכירת דירות בכפל וכן על הצגת מסמך מזויף לבנק מזרחי-טפחות. במקביל, ענייניה של אור מצויים בחקירה ברשות המסים בחשד לעבירות מס.

אתמול הגישה אור לבית המשפט המחוזי בתל אביב הצהרה על נכסיה. מהדוח עולה כי ליזמית הנדל"ן חוב של 2.5 מיליון שקלים בחשבון העובר ושב בבנק, בה בעת ששילמה שכר דירה של 23 אלף שקלים מדי חודש, וכי כל כרטיסי האשראי שלה מבוטלים. שווי הג'יפ מסוג לנדרובר שברשותה, המשועבד לבנק, מוערך ב-700 אלף שקלים, והיא מחזיקה בתכשיטים בשווי 2.5 מיליון שקלים.

עוד באותו נושא:
הבעיה היא לא קבוצות הרכישה - אלא התמימות
נדחה הדיון על הדירה של ענבל אור בגבעתיים
ענבל אור שוב החליפה עורך דין - הפעם אילן בומבך

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בהצהרה פורטו גם הוצאותיה החודשיות של אור. לפי הדוח, יזמית הנדל"ן הוציאה מדי חודש 4,000 שקלים על מזון, 2,500 שקלים על אחזקת בית, 2,000 שקלים על אירועי תרבות ו-1,500 שקלים על הלבשה והנעלה.

בחלק בדוח הנוגע להכנסותיה ועיסוקה בחברת אור סיטי נדלן, מצוין בין השאר כי הרוויחה שכר חודשי בסך 37,665 שקל בחודש ברוטו וכי הכנסותיה נטו מעבודה זו עמדו על 11,050 שקלים. עוד נכתב כי הקבוצה מנהלת למעלה מ-1,500 יחידות דיור באזורי ביקוש.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
ענבל אור בבית המשפט 5.4.2016. ניב אהרונסון
אור בבית המשפט, בחודש שעבר/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully