וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדחה הדיון על הדירה של ענבל אור בגבעתיים

27.4.2016 / 18:34

השופט איתן אורנשטיין נענה לבקשתו של עורך דינה החדש של אור אילן בומבך ודחה את הדיון שהיה אמור להתקיים ביום ראשון. אור נדרשת להגיש דוח נכסים עד יום ראשון ולא תבוטל ההסכמה

צילום: אבי כהן, עריכה: ניר חן

שופט בית המשפט המחוזי איתן אורנשטיין דחה את החלטתו בעניין פינויה של ענבל אור מהדירה אליה פלשה לטענת המפרק הזמני איתן ארז. ההחלטה אמורה היתה להתקבל ביום ראשון הקרוב, ובהתאם להחלטה החדשה הוא יידחה ליום חמישי.

ארז גילה שאור נכנסה לדירה ברחוב הל"ה בגבעתיים, הרשומה על שם חברת "אליענה אור" – אחת החברות שאותן תפס המפרק במסגרת צו בית המשפט. ארז דרש שאור תפנה מידית את הדירה, על מנת שיוכל למכור אותה בבוא העת כשהיא פנויה. בנק מזרחי הוא נושה מובטח של הדירה והבקשה הוגשה גם על דעת הבנק. אור הגישה התנגדות לדרישת המפרק וכמו כן הגיש פרקליטה החדש, עו"ד אילן בומבך, בקשה לדחיית הדיון בנימוק שהוא נכנס זה עתה לתפקידו והוא מבקש ללמוד את החומר.

ארז דחה את טענותיו של בומבך בנימוק שאור נוקטת תרגילים בניסיון להרוויח זמן וכתוצאה מכך היא עלולה להבריח נכסים. עוד טען ארז שנוכח התדירות הרבה בה מחליפה אור את עורכי הדין שלה, אין להתייחס לבקשת הדחיה של בומבך. אורנשטיין החליט בכל זאת לדחות את הדיון בבקשה להוציא את אור מהדירה עד לשבוע הבא, ב-5 במאי, בין היתר, מפני ש"מדובר בבקשה גורלית באשר לחייבת, שכן מבוקש להוציא אותה מדירת מגורים ולכן יש לאפשר לה להתגונן כראוי. לכן החליט אורנשטיין על דחיה "לפנים משורת הדין" והורה לאור להגיש ביום ראשון בבוקר דוח מפורט על נכסיה. אם לא תגיש אור את הדוח על נכסיה יבטל אורנשטיין את הסכמתו לדחיית הדיון בפינויה מהדירה והדיון יתקיים כפי שנקבע ביום ראשון בבוקר.

  • עוד באותו נושא:
  • ענבל אור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully