וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: בניין ברמת גן נהרס במהלך פרויקט התחדשות עירונית

18.4.2016 / 14:50

במקום הבניין ברחוב אבא הלל סילבר ייבנה בניין חדש עם 28 דירות. "הפרויקט משמש דוגמה חיה לתהליך של התחדשות עירונית כהלכתה"

יח"צ - חד פעמי

בניין מגורים ברחוב אבא הלל סילבר ברמת גן נהרס הבוקר לטובת פרויקט התחדשות עירונית – במסגרתו ייבנה במקום פרויקט מגורים חדש בן 28 דירות. הפרויקט, המבוצע במסגרת התיקון השני לתמ"א יכלול בסופו של דבר דירות 3.5 חדרים בשטח של כ- 80 מ"ר ומרפסת בשטח 8 מ"ר שמחירן כ- 1.95 מיליון שקל וכן דירת 4 חדרים בשטח של כ-100 מ"ר ומרפסת בשטח 8 מ"ר שמחירה כ 2.4 מיליון שקל.

בחברת Urban נדל"ן, המקדמת את הפרויקט, ציינו כי כבר קיבלו היתר בנייה מהוועדה המקומית ברמת גן וכי במקום הבניין הקיים בן 3 הקומות, ייבנה פרויקט שיכלול דירות בתמהיל 3.5-4 חדרים במגוון גדלים, בשטח שבין 76-104 מ"ר, לצד שני פנטהאוזים ושתי דירות גן. על התכנון האדריכלי מופקד האדריכל דני מועלם. דיירי הבניין הנוכחי שהתגוררו עד כה בדירות של 70-90 מ"ר, יזכו להגדיל את שטח דירתם וליהנות ממרפסת שמש וחנייה תת קרקעית.

בחברה ציינו כי מדובר בהליך הריסה מורכב, שכן הבניין שוכן על ציר תנועה מרכזי ובלב שכונת מגורים בנויה ומאוכלסת ברמת גן. ההריסה התבצעה ללא פינוי דיירי הבתים הסמוכים וללא חסימת רחוב אבא הלל וחסימה חלקית בלבד של רחוב איתמר.

דוד זהבי, מנכ"ל ובעלים משותף בחברה ציין כי "הפרויקט משמש דוגמה חיה לתהליך של התחדשות עירונית כהלכתה, הן מבחינת הליך הפינוי שהתרחש מהר יחסית והן מבחינת הבינוי שצפוי להתחיל בקרוב. למרות שמדובר באחד האזורים הנחשבים והיקרים ביותר ברמת גן - בשל המיקום הסמוך לנתבי איילון, לפארק הירקון, למכללת שנקר ולמתחם הבורסה – מדובר היה בבניין מוזנח ביותר".

שחר טביב, דייר בקומה ראשונה המתגורר בבניין מזה כשבע שנים ציין כי "מבחינת המחיר אותו שילמתי על הנכס – הוא גילם בזמנו את פוטנציאל ביצוע התמ"א, לאור העובדה שבשכונה כולה בניינים ישנים רבים נהרסים לטובת בנייני בוטיק חדישים ואיכותיים. שילמתי כ- 20% יותר ממחיר השוק, אך עדיין התמורה שאקבל תהיה שווה כמעט כפול מהמחיר ששילמתי. לא היה פשוט בכלל לקדם את הפרויקט. יש שכנים שמחוברים למקום והמחשבה על הריסה דירתם הייתה בעיניהם בלתי אפשרית".

  • עוד באותו נושא:
  • רמת גן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully