וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענבל אור במכתב לשופט: "אפשר לי להציל את מפעל חיי"

3.4.2016 / 17:21

בפנייה בלתי שגרתית לשופט איתן אורנשטיין מבקשת ענבל אור לאפשר לה ארכה להעביר את סכום הכסף הדרוש להצלת החברות שבשליטתה. "יש סיכויים טובים מאוד להצלת החברות שבניתי במו ידי במשך 11 שנים, לבד"

עריכה: ניר חן

בעלת השליטה בקבוצת אור סיטי, ענבל אור, שיגרה היום פנייה אישית ובלתי שגרתית לשופט בית המשפט המחוזי, איתן אורנשטיין, בבקשה כי יאפשר להציל את מפעל חייה ולהעמיד את הסכום הדרוש למימון המשך הקפאת ההליכים בחברה למשך 30 יום במטרה למנוע את פירוקה. השופט אורנשטיין החליט בינתיים לדחות את ההחלטה על פירוק החברה ב-24 שעות.

את המכתב פתחה אור במילים אלו: "יצאתי מהדיון היום נסערת ונרגשת. קשה לי להאמין שאוכל לוותר על מפעל החיים שלי. אני מאמינה בחברות שלי ובפרויקטים שלי באמונה שלמה, ובטוחה שיש סיכויים טובים מאוד להצלת החברות שבניתי במו ידי במשך 11 שנים, לבד". אור פונה לשופט אורנשטיין, שדן היום בהמלצת הנאמן, עו"ד איתן ארז, לפרק את החברה, וכותבת לו כך: "אני מבקשת ממך בכל לשון של בקשה שתאפשר לי להעמיד בפרק זמן של 24 שעות מהחלטתך את הסך הנחוץ למימון ההקפאה לפרק זמן של 30 יום, ולהכניס רואה חשבון שימונה על ידך לבדיקת מצב אמיתית של החברות והפרויקטים. אי לכך שוחחתי עם בני משפחתי שמוכנים גם הם לעזור ולהעביר לי 800,000 שקלים למימון ההקפאה ולהצלת מפעל החיים שלי".

עוד היא כותבת: "כמובן שעדיפותי היא שתאפשר לי לממש אחד מהנכסים הפרטיים ממכלול הנכסים האישיים שלי, בפרק זמן שלא עולה על 48 שעות ולהעביר מהתמורה שתתקבל מהתמורה את התשלום הדרוש. אני ממש מבקשת ממך שתיתן לי את ההזדמנות הזו, ואני מתחייבת בפניך שלאחר בדיקה יסודית ומעמיקה על ידי רואה החשבון שימונה על ידי בית המשפט, יתברר גם לך שהמצב הפיננסי של החברות הוא איתן ויציב. אנא אשר בקשתי זו ואני מתחייבת להעביר מיד את הסכום הנ"ל של 800,000 שקל לקופת בית המשפט או בהתאם להנחיות שלך. הסכום הזה יתווסף לסכום ה-111000 שקל שכבר העברתי ומצוי אצל הנאמן. אנא אשר את בקשתי לטובת החברות שלי, לטובת הרוכשים שלי ולטובת כלל הציבור שהאמין בי והפקיד בידי את כספו".

  • עוד באותו נושא:
  • ענבל אור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully