וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הנדל"ן קרוב לליבו של תשובה, אך הוא לא מעורב בניהול החברה"

31.3.2016 / 11:29

בראיון לאולפן וואלה! NEWS אומר רונן יפו מנכ"ל חברת אלעד מגורים כי בעל השליטה יצחק תשובה אינו מתערב בניהולה. יפו חוזה כי עליית מחירי הנדל"ן תימשך בזמן הקרוב

מערכת וואלה!

"שכונת הארגזים היתה תקועה 20 שנה. אנחנו התיישבנו על קרקע פנויה, אבל בחלק מהדירות שבנינו כבר יתגוררו אנשים שפונו משם וזו בעיניי התחדשות עירונית אמיתית, סוג של ציונות בתל אביב, כי אנחנו מאפשרים לאנשים שידם אינה משגת לקנות דירה בתל אביב", כך אמר בראיון לוואלה! NEWS רונן יפו, מנכ"ל חברת אלעד מגורים, בשליטת יצחק תשובה. יפו התייחס בדבריו לשאלה מדוע בוחרת החברה לקחת על עצמה פרויקטים שמצריכים לעתים מאבקים משפטיים ופינויי תושבים שנמשכים שנים ארוכות.

יפו התייחס למכרזי מחיר למשתכן ואמר כי אין בכוונת אלעד מגורים לקחת חלק במהלך זה: "מכרזי מחיר למשתכן מתאימים בעיקר לקבלנים אבל הם משאירים רווח קבלני לא גדול ואני מקווה שלא נראה מצבים של חברות שזוכות אבל מגיעות לשחיקה בשלב הביצוע, כי המכרזים האלה לא משאירים להם 'משחק' מבחינת הרווחיות".

יפו התייחס לעובדה שבימים אלה מקימה החברה פרויקט בן 330 יחידות דיור בראשון לציון, עיר שבה ישווקו מכרזי מחיר למשתכן בהיקפים משמעותיים, ואמר כי בחברה אין חשש מפני תחרות בנושא זה. "זה יפה שהמדינה רוצה לתת לזוגות הצעירים מענק, אבל זה סוג של הטבה רק לסקטור אחד והוא לא פתרון כולל. אנחנו פונים למשפרי דיור – גם הם צריכים פתרונות. אנחנו לא נוריד מחירים, ממש אין לנו כוונה כזו, יש סטנדרטיים של מחירים בשוק וצריך לקחת בחשבון שגם עברנו הליך של עשר שנים של אישור תב"ע ושל הוצאת היתרים שלקח המון זמן – וזה מתבטא בסופו של דבר גם במחיר הדירה".

יפו נשאל באשר למידת מעורבותו של בעל השליטה בחברה, יצחק תשובה, בנעשה בה ואמר: "אנחנו חברה פרטית בבעלותו, יצחק תשובה לא נושא משרה או תפקיד בחברה. ברור שהנדל"ן קרוב לליבו, הוא הגיע מהתחום הזה והוא מלווה את זה. אנחנו בקשר שוטף אך החברה מתנהלת באופן עצמאי".

בכל הנוגע לתחזיות המחירים בשוק הדיור העריך יפו כי על אף המאמצים הממשלתיים בנושא, בשנתיים הקרובות לא צפוי שינוי מגמה והמחירים אף ימשיכו לעלות. "אנשים מבינים שיש פער בין ההצהרות של הממשלה למציאות בשטח. עדיין חסרות 100 אלף יחידות דיור וזה הרבה מאוד ולכן אני ממליץ לכל מי שלא עלה על הרכבת הזו – ללכת ולקנות דירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully